האח הגדול 8 - ארז טל וקורין גדעון מנחים

האח הגדול 8 – יאללה מתחילים… את הסוף

דצמבר 19, 2016 4:52 am מאת

יש משהו קסום בהתחלת עונה של האח הגדול כשלכל דייר יש עדיין ייחוד. הקולות עדיין לא מוכרים, אז אם לא מסתכלים על המסך אפשר לשמוע שיחות ולא לדעת מי אומר מה, אבל אפשר לשמוע את ההבדלים. הדיירים עדיין לא מיצו את עצמם אז אפשר לשמוע סיפורים על דברים שקורים מחוץ לכתלי הבית. וכשהם יוצאים לעשן אפשר לראות כל מיני סיגריות/סיגרים בצבעים מיוחדים. בעוד שבוע שבועיים נגיע לשלב הדעיכה שבו כולם יסיימו את הסיגריות מהבית ויעברו לנייר הגלגול הזול שיאפשר להם לנצל את התקציב עד תום. זה בערך השלב שבו גם השיחות מתחילות לעבור לנושאים שבתוך הבית ורוב השיחות מתחילות להסתכם במה ההוא אמר ואיך ההיא התנהגה ואיך לכל הרוחות האח הגדול עובד עליהם הפעם.

אבל בינתיים יש לנו שבוע-שבועיים של חסד שבו אנחנו לומדים להכיר אנשים חדשים, מנחשים מי יגיע רחוק, מי יעוף ראשון, ומי הפייבוריט שלנו. זה השבוע שבו הכי כיף להסתכל על השידור החי כי בערך יומיים אחרי שמתחילה העונה מתחילות גם שיחות העומק שבהן אנחנו באמת מצליחים להכיר את האנשים שמעבר לתעודת הזהות השטחית שמוצגת לנו ביום הראשון. ועד שזה יקרה, הנה הרושם הראשוני.

כוכב פרי ושמוליק ספן הם בני זוג בני 58 מגבעתיים. היא היתה רקדנית בטן והוא היה איש בידור. כבר ברגעים הראשונים של תעודת הזהות אפשר לראות את ההבדלים ביניהם – הוא רגוע ושקול יותר ורואה את הטוב שבסיטואציה והיא לעומת זאת מחפשת כל הזמן איפה דופקים אותה. הוא מנסה להרגיע ומדבר בקול מדוד ושקול והיא עם פיוז קצר שיביא לא מעט ריבים העונה (בהנחה והיא לא תודח בין הראשונים). אפשר היה לראות את זה גם בכניסה לבית כשהוא נכנס בחליפה סולידית והיא לעומת זאת בשמלה זהובה מנצנצת, כנראה שאריות מתקופת ריקודי הבטן.
מזכירים לי את: הוא מזכיר לי קצת את מוטי גלעדי והיא מזכירה לי קצת את בטי כפרה.

חיים שועי (חמימו), בן 26 מבית שאן נכנס על תקן האנדרדוג המצחיקול הלא חכם במיוחד עם רגשי הנחיתות שהוא מנסה להראות כאילו הוא מנסה להסתיר… אתם יודעים, הטייפ קאסט שסטטיסטית יש לו הכי הרבה סיכוי לנצח. הוא הולך להיות ההפוגה הקומית בפרקים שיבואו וזה יקנה לו את ההובלה אלא אם יהיה מישהו סטייל שי-חי שייצור פיצוצים/מחנות כבר על ההתחלה.
מזכיר לי את: ג'קי או קותי או אולי צחי אם הוא יגזים.

אסתר ליברזון נמר, בת 36 מכפר סבא היא אשת הייטק עם חיבה למוזיקה. בתעודת הזהות הדגישו את העובדה שהיא ציונית ומאוד לכיוון הימני של המפה הפוליטית. כמו כן היא סיפרה על כך שהיתה אנורקטית קריטית . למרות הנושא הפוליטי והסיפור הכואב, היא לא נראית לי כמו מישהי שתצליח לשמור על רמת עניין בקרב הצופים לאורך זמן ואני מהמר שהיא תודח בחודש הראשון.
מזכירה לי את: האמת, לא מוצא דייר עבר שהיא ממש מזכירה לי אותו. אם יש לכן רעיון אני אשמח לשמוע בתגובות.

שם ברדוגו, בן 30 מתל אביב הוא אמן מיוסר שאוהב את צבי הנינג'ה (פלוס מבחינתי), ויש לו דעות מוצקות בנוגע לדת (נגד), שירות בצבא (נגד) וציונות (נגד – כי זו בעצם גזענות). מרגע שנכנס לבית ועד לכתיבת הפוסט הוא כבר הספיק לפתוח בויכוח עם דן על פוליטיקה וגזענות (מסתבר ששם הוא מרוקאי מקופח שביטלו את זהותו) ועם תהילה על מקומה של האישה בדת. אני מסכים עם חלק מהדעות שלו אבל אני לא אוהב את הצורה שבה הוא מציג אותן – הוא צועק ותוקף את זה שמולו, מבטל את דעותיו כשטויות ולא מודה גם כאשר הוא לא בקי בתחום מסויים שאליו נסובה השיחה. אני לא ממש מחבב אותו אבל הוא בטח יעורר כמה סערות קטנות במהלך העונה ויישאר עד האמצע או יותר.
מזכיר לי את: אורטל בן דיין שגם היא חיפשה לפתוח בויכוחים ולא ידעה להתנהל בויכוח בצורה מכבדת.

מעיין אשכנזי היא מדריכת כושר בת 25 מהרצליה. בעבר היא היתה רקדנית במועדוני לילה עד חבר שלה לא אהב את זה והיא עברה להיות מדריכת כושר. כיו היא לא מאמינה בגברים (לא הבנתי אם זה בגלל שבגדו בה און בגלל הגירושים של הוריה…), ואולי בגלל זה הטעם שלה בגברים משתנה כל הזמן (כיום היא בקטע של גלח). לדעתה יזכרו ממנה את זה שהיא מנותחת (חזה, אף, שפתיים) והיא כנראה צודקת כי בלי להסתכל במה שכתבתי במהלך התוכנית זה בערך הדבר היחיד שזכרתי מתעודת הזהות שלה.
מזכירה לי את: כל הבנות הצעירות שנכנסו לבית על מנת להצעיר את ממוצע הגילאים ולנסות לייצר עניין מיני בעונה. אולי יותר מכולן היא מזכירה לי את אביבית בגלל הניתוחים.

האח הגדול 8 - אנדל קבדה

אנדל קבדה – טהוניה 2?

אנדל קבדה בן 25 מאשדוד נכנס על תקן האתיופי/בן המיעוטים/העולה החדש. מספר שהוא היה ילד מרדן שאהב לשתות. הוא מספר שהוא מעריך את האנשים שמבצעים אבל פחות את מקבלי ההחלטות במדינה והוא סיפק את אמירת "חוויתי גזענות" המתבקשת מהתקן עליו הוא נכנס. עוד לא ממש גיבשתי דעה עליו, והיא תתגבש לאורך העונה כשאני אראה האם הוא נכנע לטייפקאסט שלו ומתעסק כל הזמן בגזענות סטייל טהוניה או שנראה בו גם דברים אחרים. בינתיים בכניסה אל הבית הוא ביקש שהדלת תהיה פתוחה מראש ופחות או יותר ברח מהקהל אל תוך הבית – קצת מוזרה לי הפגנת פחד הבמה הזו כשהוא נכנס לבית מלא מצלמות אבל אני מניח שפחדים הם במקרים רבים לא רציונליים.
מזכיר לי את: קצת  מתבקש אבל הוא מזכיר לי את טהוניה בעיקר בגלל הטייפקאסט אבל גם בגלל ההתעסקות בגזענות כבר מהרגע הראשון (קצת אחרי התוכנית תהילה אמרה את המילה "כושי" ובעידודו של שם, אנדל התעצבן מזה.).

עדן סבן, בת 21, דוגמנית וברמנית מאשדוד. היא בת להורים גרושים ויצא הדבר ויש לה 3 חצאי אחים ואחיות כשלכל אחד מהם שם משפחה שונה.  למרות צבע העור הכהה שלה היא אומרת שלא חוותה גזענות. מבחינת רומנטיקה היא מספרת שהיתה לה חוויה עם אישה אבל היא סטרייטית ואוהבת גברים שרמנטיים.
מזכירה לי את: כל דוגמנית שנכנסה לאח הגדול כדי לקדם קריירה. אם אני צריך לבחור אז הייתי הולך על אלין רק בגלל שבינתיים היא נראית לי מתוקה שלא מפחדת לומר מה היא חושבת.

אביחי אוחנה, בן 27, גילה, כאשר ניסה להתקבל לשייטת, שהוא הולך להתעוור. כיום, על פי תיאורו, טווח הראייה שלו מאוד מצומצם (כשהוא מדבר עם מישהו הוא רואה בערך את העין שלו) ובלילה הוא לא רואה כלום. מעבר לזה הוא סיפר שהוא גדל בסביבה של דוסים ושהוא בא לאח הגדול להתבדר. הוא לא נשמע כמו מישהו שבא לעשות בלאגן ולעבוד בשביל להישאר והוא גם לא נשמע כמו מישהו שיעורר עניין מלבד נושא העיוורון. אני מהמר שיודח בחודש הראשון.
מזכיר לי את: איתם, רק בגלל נושא העיוורון.

תהילה אסודרי, בת 32 שעלתה מארצות הברית לא רוצה שנשווה אותה לליהיא גרינר. היא מכתיבה ליורם זק במהלך תעודת הזהות מה לשים ומה לא לשים ואיך בדיוק כל מה שהיא אומרת יתפרש בקרב קהל הצופים. היא סונטת בו שהוא "נחשניק" ושהוא מנסה להוציא אותה שטחית וזה בסדר כי זאת העבודה שלו אבל היא לא תיתן לו אז שלא ינסה אפילו. היא ימנית קיצונית (כבר הספיקה להכנס לכמה וכמה ויכוחים עם שם), היא נולדה לקהילה מסורתית אבל נפתחה לחילוניות כשעלתה לארץ והיא אוהבת שופינג (אבל זה לא עושה אותה שטחית!!!).
מזכירה לי את: ליהיא גרינר. ולא רק בגלל שעלתה מארה"ב. מסתבר שהיא גם התארסה יומיים לפני הכניסה לבית והיא לא רצתה לספר על זה כדי שלא יעשו השוואה בינה לבין ליהיא (ואז היא סיפרה את זה לבנות מול המצלמות).

חזי חיים, בן 35 מתל אביב, הוא עשיר והוא אוהב להראות את זה. הוא נוסע במכוניות שוות, אוכל בעיקר במסעדות ומדבר על זה בתעודת הזהות בתוכנית ריאליטי. הוא מספר על אבא שלו שהיה מכור לסמים, על איך שהפך ליחצן בגיל צעיר ותוהה למה אין בידה בשירותים. פעמיים במהלך תעודת הזהות הוא כינה בחורות "שבורות" שאין לי מושג מה זה אומר וגם אמר ליורם זק "בסדר אחי, מכיר את המסטיק" שאין לי מושג מה זה אומר. בגדול, לא התרשמתי ממנו יותר מדי והדבר היחיד ששעשע בדמות שלו היה כשהוא עבר את המסלול אל בית האח בדילוגים.
מזכיר לי את: לא ממש מזכיר לי מישהו אבל אם הייתי צריך לבחור הייתי לוקח משהו בין יגאל אלנקרי לבני גולדשטיין.

תאלין אבו חנא, בת 22 מנצרת, היא מיס טראנס ישראל 2016. היא מספרת איך מילדות אהבה לרקוד בלט למורת רוחו של אביה וכיצד רק בגיל 16 כשהגיעה לתל אביב היא נחשפה לעובדה שקיים בעולם ניתוח לשינוי מין. את הניתוח שלה היא עשתה בתאילנד, גם זה למורת רוחו של אביה ומאז היא לא דיברה איתו.
מזכירה לי את: סתיו (בעיקר את סתיו וקנין אבל גם קצת את סתיו סטרשקו). מהסיבות הברורות.

דן רושנסקי, בן 28 מתל אביב הוא מורה דרך. בניגוד למה שהוא אמר בתעודת זהות להיות מורה דרך זה לא עבודה של צעירים בהכרח. זו עבודה מעניינת שמפגישה אותך עם הרבה אנשים והרבה דיעות וסיפורים אז אני מצפה שהוא יהיה אדם שיודע להסתדר עם אנשים, לדבר איתם ולהכיל אותם. הוא גם מנגן על גיטרה, מפוחית וחלילית ואוהב באותה מידה את חווה אלברשטיין ומוזיקה אלקטרונית. בגדול, הוא נשמע כמו מישהו שהייתי מסתדר איתו בבית.
מזכיר לי את: קשה לי למצוא מישהו ספציפי אבל אם הייתי צריך לבחור אז הייתי בוחר בסער סקלי או ערן טרטקובסקי (בהתאם לדעה הפוליטית שלו שאני עוד לא סגור לגביה).

אורנה דנינו, מנהלת חשבונות בת 37 מפתח תקווה. היא גרושה +2 והיא היתה חרדית בעבר ובכל היא מהווה את הליהוק הכי ממוצע העונה שכוללת הרבה חרדים/דתיים לשעבר והרבה אנשים גרושים או שהוריהם התגרשו. היא מסוג האנשים שמצאו בעצמם את היכולת למזג בין שתי תפיסות עולם שלא מתחברות בדרך כלל וכך היא מאמינה, מתפללת והולכת לבית הכנסת ובאותו זמן נהנית לבקר במועדון החתול והכלב. היא נכנסה לבית האח זמן קצר אחרי פטירתה של אחותה לאחר ניתוח שעברה.
מזכירה לי את: גם כאן אני לא מוצא דייר עבר שהיא ממש מזכירה לי אותו. אשמח לעזרה בתגובות.

האח הגדול 8 - שני גולדשטיין

שני גולדשטיין – פייבוריטית?

שני גולדשטיין, בת 25 מתל אביב, היא "אשכנזיה מעצבנת מפונקת מתל אביב" לטענתה. מספרת שתמיד שנאו אותה כי צורת ההתנסחות שלה נשמעת מתנשאת גם אם היא ממש לא מתכוונת להתנשא. את המקום שלה היא מצאה בחיי הלילה של תל אביב כסלקטורית/מארחת. מספרת שכשהיא יוצאת עם מישהו (היא אף פעם לא תצא אם מישהו שיתחיל איתה) אז בניגוד לבנות אחרות היא אף פעם לא תעשה לו סרטים של קנאה כי היא פשוט לא מקנאה. בקיצור – אני מחבב אותה והיא מועמדת מובילה כרגע להיות הפייבוריטית שלי.
מזכירה לי את: סיוון אברהמי, שגם היא היתה בתחומי עניין שונים מהאנשים שסבבו אותה בבית ונתפסה עקב כך כמתנשאת.

 

בקטנה

  • לא כל כך קשור לפרק הנוכחי אבל מי שרוצה להבין קצת מה עוברים חלק מהמתמודדים בבית האח, מוזמן לקרוא את הפוסט של עומר קינן
    https://www.facebook.com/omerikosh/posts/10207642553089815
  • המשימה הסודית של העונה היא טייקאוף על המשימה הסודית של עונה 2. זוג שמגיע לאח מופרד ואחד המתמודדים מוצמד למישהו אחר. הפעם מדובר בזוג כוכב ושמוליק שהופרדו, ובחיים(חמימו) שאמור שהוצמד לכוכב כדי שישחקו אמא ובן. המטרה שלהם – לגרום לכך ששאר המתמודדים יאמינו שהם אמא ובן עד סוף השבוע הראשון על מנת שהם יהיו מוגנים מהדחה.
    האם זה מצליח? כנראה שלא כל כך כי חזי ואביחי כבר השמיעו קולות פקפוק בנוגע לקשר המשפחתי בין חיים לכוכב.
  • בכלל העונה הזאת כולה תהיה בסימן נוסטלגיה מה שאומר  שאנחנו נראה גרסאות של משימות עבר לאורך על העונה. ואני אומר – אם הם לא מחזירים את משימת ההתעלמות ואת משימות החשמל העונה הזאת לא תהיה שווה כלום.
  • ממש מבאס אותי שזו העונה האחרונה של קורין גדעון. בעונה הקודמת היא היתה מנחה טובה והעונה היא התחילה מעולה ולא מגיע לה שזו תהיה העונה האחרונה. גם לא מגיע לנו.. במיוחד לאור השמועה שברשת המנחים יהיו צביקה הדר ואברי גלעד.

תחזיות לא מבוססות בעליל

  • המודח הראשון – חזי חיים
  • חמישיית הגמר – חיים שועי, דן רושנסקי, שני גולדשטיין, עדן סבן, אנדל קבדה
  • המנצח של העונה – שני גולשטיין
תגיות:, , , , , , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *