האח הגדול 8 – שחור, צהוב ומה שביניהם

דצמבר 26, 2016 7:22 am מאת

אני לא אוהב לאכול סופגניות. אין לזה קשר לכמות השמן שהם סופגות או אפילו לטעם של הבצק. מה שמפריע לי ברוב הסופגניות זו הליבה – שזו בעצם הריבה. מאז שאני קטן, לא סבלתי ריבה ולא הבנתי איך אפשר להרוס בצק שומני נהדר עם משהו שהוא ספק מוצק ספק נוזל, ספק מתוק ספק חמוץ. משהו שכל מטרתו היא לגרום למי שאוכל את הסופגנייה להתלכלך. משהו שכמה שתנסה לאכול רק את המסביב ולהימנע ממנו, תמיד יצליח איכשהו להשתחל לביס האחרון ולהרוס את כל החוויה.

בשנים האחרונות התחילו למכור  סופגניות עם ליבות שונות, חלקן ממש טעימות. במיוחד האחת עם השוקולד הלבן. אבל ייקח זמן עד שיימחק לי הזיכרון של הריבה ואוכל להתחיל ליהנות מהסופגניות החדשות כמו שצריך. ועם כל הכבוד למתמודדים החדשים, ולליבות השונות שהוכנסו העונה לאח הגדול, אף אחד מהם הוא לא שוקולד לבן (איפה אנדל ושם שיצעקו שאני גזען?) ובינתיים הם לא הצליחו לגרום לי להתענג מחדש על התכנית אחרי הפיאסקו של העונות האחרונות. מצד שני, זה שזה פחות טעים לי לא אומר שאני הולך לעשות דיאטה. יאללה מתחילים.

האח הגדול 8 - שמוליק ספן

שמוליק – סוס טרויאני של משימה סודית

שביל האבנים הצהובות

ברוב המשימות ה"אגדתיות" של האח הגדול יש כמה חלקים בשביל שלאח יהיה מה לעשות עם כמות נכבדת של מתמודדים. בד"כ דווקא את המשימות הקשות/מעצבנות/מתישות שלוקחות המון זמן אנחנו בקושי רואים על המסך והפעם זה לא היה שונה. כוכב, חמימו וחזי עמלו שעות על צביעת שביל האבנים בצהוב וכל זה בשביל מה? 3 שניות טלוויזיוניות שנכנסו למשדר המרכזי שבהן כוכב אומרת "תחת"? זאת הייתה משימה מתישה ומיותרת שאפילו לא סיפקה להפקה חומר ששווה להכניס לתכנית. זה מזכיר קצת מהעונה הקודמת את משימת עליסה בארץ הפלאות שם הקלפים עמלו שעות על צביעת פרחים באדום בקור אימים תוך שהם מודעים לגמרי לעובדה שהם הולכים להיות פילרים במקרה הטוב שבו ההפקה לא תצליח להוציא מספיק חומר משאר המשימה.
אולי זה בגלל שדורותי וטוטו (שני הטוטואים) לא התלוננו מספיק על המשימה ובחרו במקום זאת לעבוד בצורה חכמה (הם צבעו חלק קטן מהשביל בהתחלה בשביל לאפשר להם לנוע ואז סיימו את השאר) ולסיים יחסית מהר. ואולי זה בגלל שהמשימה העיקרית הייתה האריות והבאנג'י שלא באמת היה.

באשר לאריות – זה היה די ברור שקפיצת הבאנג'י הולכת להיות מזויפת. ברגע שדיברו על כיסוי עיניים קמו קולות ברחבי הפורומים על זה שבטח הולכים לגרום להם לקפוץ מגובה נמוך. גם בקרב דיירי הבית דיברו על זה ועדן ואנדל אפילו אמרו בקול שאולי זה מה שיעשו להם. עם זה, האח הצליח לגרום להם לפקפק בזה כשהעלה אותם לגובה עצום בכדור הפורח רגע לפני הקפיצה. מה שלא היה ברור במשימת האריות היה הצורך לשכן אותם בכלוב. אולי זה היה ניסיון ליצור מצג של משימות כמו עשירים/עניים שהיו מאוד נפוצות בעונות קודמות, אבל מעבר לחוסר נוחות  קל  ולכמה תלונות מצידה של תהילה (היא מתלוננת? לפחות שהייתה מביאה את המדבקות של הנחירות) זה היה מיותר לגמרי. אפילו ויתרו על להציג בתכנית את הקטע שבו המתמודדים האחרים היו צריכים להכין להם אוכל שהובא להם אח"כ ע"י עוזר הפקה בדמות של קוף מכונף.

לגבי הדחלילים – זה לא היה פייר במיוחד. אם כבר נותנים לחלק מהדיירים לנסות לנחש את המשימה הסודית, זה לא לעניין לאפשר מצב שבו אחד הדיירים עם המשימה הסודית מקבל זכות הצבעה. לא ששמוליק היה צריך לעשות יותר מדי בשביל לגרום להם לטעות, הוא וכוכב עשו עבודה טובה של להתרחק אחד מהשנייה במהלך השבוע הראשון כך שהסיכוי שמישהו יעלה על זה שהם זוג שאף לאפס.
מה שדווקא היה מפתיע במשימה הזאת זה שההצלחה במשימה הסודית נתן חסינות לחלק מהאנשים על חשבון חלק מהתקציב. זה בד"כ לא נעשה בעבר – שמשימה סודית עוזרת למישהו על חשבון האחרים. ואם כן, אז בד"כ אותו מישהו שקיבל את המשימה בחר שלא לנצל אותה. אבל העונה האח היה חכם ולא ממש הבהיר למתמודדי המשימה הסודית שהחסינות שלהם תבוא על חשבון התקציב. זה התברר רק לאחר מעשה. מצד שני, לא נראה שזה הפריע למישהו מהם אח"כ.

באשר לאנשי הפח – זו הייתה משימה זבל (הייתי חייב). אחרי "כל האמת בפרצוף" של העונה הקודמת, זק וחבריו בהפקה התאהבו יותר מדי בהעמדות פומביות להדחה. אבל אף אחד מהמתמודדים שם הוא לא שי חי ולא היו שם תקיפות אישיות ברמה שגרמה לאנשים לרצות לבכות… יותר מדי. זאת ועוד, כפי שזה נראה ההעמדות הפומביות לא הולכות להיות דבר שבשגרה ואני חושב שזה אחד הדברים שבנו את העצבים על הקונספט יותר מכל דבר אחר. הסיבות להדחות, אולי מכיוון זו תחילת עונה, היו מאוד ברורות מאליהן ומאוד לא מגובשות. אולי ננסה שוב בשלב מאוחר יותר העונה.

בקטנה

  • אם תהיתם למה אנדל, בניגוד לשאר האריות, הוא חסר איפור, אז זה בגלל שהוא מסוג האנשים שלא מסוגלים לאמץ שינוי. מרגע שדובר על איפור הוא התחיל לדבר על זה שהוא לא שם על עצמו איפור. בשלב מסויים הוא ויתר ונתן לתאלין לאפר אותו (אגב, תאלין היא זו שאיפרה את כולם בצורה מדהימה) אבל לאחר מכן הוא רץ להתלונן לאח הגדול וקיבל פטור.
  • בסוף שמו בתכנית הזאת חלק מהוויכוחים שדיברתי עליהם בפוסט הקודם. העיקרי שביניהם היה נושא ה"כושים" כפי שתהילה כינתה את האתיופים וכמעט גרמה לאנדל התקף לב בו במקום. אבל אני רוצה רגע לצאת להגנתה – המטרה שלה לא הייתה להעליב. היא באמת לא ידעה ש"כושי" נחשב למילת גנאי בארץ כמו ש "nigger" נחשב למילת גנאי בארצות הברית. זאת הבעיה עם שפה – אנשים לומדים לדבר ממי שהם מדברים איתו ואם אותו מישהו משתמש במילה "כושי" כלאחר יד, אז לא יהיה להם מושג שהמילה פוגענית.
    מצד שני תהילה מצדדת במירי רגב ובמשפט ה"סודנים הם סרטן" שלה כי הם לא יהודים. אז אני לא מתכוון לצאת להגנתה יותר מדי…
  • אביחי ניסה להתחיל עם עדן (ועם מעיין, ועם שני…), דן ניסה להתחיל עם עדן, אנדל ספק ניסה ספק הצליח להתחיל עם עדן. הדבר האחרון שציפיתי לו היה שחזי יהיה זה שעדן תבחר בו בסופו של דבר. גם מבחינת הבדלי הגיל ביניהם אבל גם בגלל העובדה שלא יצא לי לראות אותו אפילו מנסה לגשש בכיוון. אני עוקב באופן יחסית סביר אחרי השידור החי, אבל את זה פספסתי לחלוטין.
  • שווה לשמור את כוכב בבית רק בשביל השמות שהיא ממציאה לאנשים. לקרוא לתאלין "ריטלין" זו אחת היציאות הטובות של המאה.
  • יש לנו 4 מועמדים להדחה – אורנה, אסתר מעיין ושם. כמובן שזה ישתנה בעקבות משחקי האח ביום ב', אבל בינתיים מהרשימה הנוכחית אני יכול לומר שלשם ואסתר אני לא דואג. הם ימצאו על מה לריב, זה ישודר בתכנית הבאה והם לא יודחו. בין אונה ומעיין אני מהמר שאורנה היא זו שתודח.
    ההימור המקורי שלי, שחזי יודח ראשון, נראה כמעט בלתי אפשרי כרגע…
האח הגדול 8 - אדל קבדה

אנדל – רגע לפני שרץ להוריד את האיפור

שווה ציטוט

  • "כי הם לא יהודים"
    תהילה מסבירה למה זה בסדר לשלוח אנשים בחזרה למוות בטוח
  • "אתה יודע מי זה טוטו?" "אני יודע מי זה ווינר!"
    חמימו מראה בקיאות בספרות.. אהם… ספורט.
  • "אם לוקחים ויאגרה בלי מים, זה עומד בגרון"
    שמוליק בבדיחה שמקומה ממש לא בשעות הפריים-טיים (או איפשהו בכלל)
  • "אתה פח תשתוק"
    כוכב אומרת לשם את כל האמת בפרצוף
  • "לי אין לב ולך אין מוח, אנחנו שילוב מושלם"
    אביחי נדהם איך לפעמים המשימה מתאימה את עצמה למציאות
  • "הבאנג'י הזה שאנו קופצים, משהו משהו"
    חמימו – ממחזר בדיחות.
  • "קרה פה איזה מהלך אסטרטגי שלא עליתי עליו עדיין"
    חמימו מתאר את כל תכנית האח הגדול מבחינתו.

ולסיום סיומת

הימור לגבי משחקי האח – שם יהיה זה שיזכה והוא יעמיד במקומו את תהילה. נתראה בתכנית הבאה.

תגיות:, , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *