האח הגדול 8 - חזי חיים

האח הגדול 8 – באווירה משחררת

ינואר 12, 2017 7:27 am מאת

כמו שקורה פעם, פעמיים, שמונה פעמים בעונה, גם הפעם המציאות התערבה לי בשגרת הריאליטי ומצאתי את עצמי ללא יכולת לצפות בפרק בשידור חי. אז יצא שספויילרתי, ידעתי מי הודח עוד לפני שראיתי את הפרק בפועל ולא חוויתי את המתח העצום שמא הפייבוריטית של הבלוג תודח בטרם עת. אני לא יודע איך לחיות עם עצמי עכשיו…  יאללה, מספידים.

הספד לחזי

חזי  לא מצא בעיני מהרגע הראשון. כבר בתעודת הזהות היה בו משהו… "חלקלק". משהו לא אמין, לא זורם ולא כיפי. כל הטררם מסביב לעובדה שיש לו כסף ושהוא נוסע במכוניות יקרות, ואפילו השאלה על הבידה בשירותים היו מאוד מתנשאות ומורמות מעם. כאילו כבר בראיון הוא אמר לעצמו שהוא יצור אנטיגוניזם בינו לבין הצופים כי זו בטח הדרך לנצח (רמז – הוא טעה).

בימים הראשונים אחרי הכניסה הוא דווקא הפתיע אותי לטובה (כנראה בגלל נקודת הפתיחה הגרועה) אבל גם אז היו רגעים, מבטים מוזרים וחיוכים מפחידים שגרמו לי, ואני מניח שלעוד הרבה אחרים, לא לבטוח בו. הכל אצלו הרגיש מצועצע ומשוחק. אפילו מערכת היחסים עם עדן הרגישה כצעד מחושב בדרך למטרה כלשהי. עד כדי כך שכששמעתי אותו אומר בראיון שהוא יחכה לה, גיחכתי. משהו בו פשוט צועק שהוא לא אמיתי.

וזה בעצם החטא הגדול של חזי – הוא נתפס כ"לא אמיתי" ובמשחק כמו האח הגדול שבו "אני אמיתי" זו המחמאה הכי גדולה שמתמודד נותן לעצמו, לחזי לא באמת היה סיכוי והוא הודח ברגע שהיה מועמד.

האח הגדול 8 - כוכב פרי

לא יצאה מהדמות של דורותי

איזה זה שכוכב אחת מעזה

אם כבר מדברים על חוסר אמינות… כוכב. בעיקר האופן שבו היא מדברת ספק לעצמה, ספק למצלמות, ספק לשאר הדיירים כדי שישמעו בדרך אגב. היא מתלוננת בלי הפסקה על כמה קשה לה וכמה רע לה, ובד בבד היא  רוצה מאוד להישאר. היא מנסה ליצור סביבה אוירה של אחת שיודעת בדיוק מה קורה בבית ומה האינטריגות, אבל כשזה מתאים לה אז היא לא ידעה כלום. היא יודעת להסביר מעולה שזה רק שחק ושכל אחד צריך לבחור מישהו להעמיד להדחה אבל כשזה מגיע אליה אז אוי ואבוי.

הפרק היא לקחה את זה ממש רחוק. אחרי שאורנה בחרה להעמיד אותה להדחה במקומה, החליטה כוכב שהיא חוזרת להיות דורותי מארץ עוץ והאשימה את אורנה בכך שהיא מכשפה רעה. אם חזי לא היה מעודד את אורנה ללכת לדבר איתה יש מצב שכוכב היתה שופכת על אורנה מים בשביל לראות אם היא תימס (ואם זה לא היה עוזר היא היתה מפילה עליה בית). אבל מה שהכי הדהים אותי היו הטיעונים של כוכב, למה אורנה העמידה אותה למרות שהיא לא היתה צריכה:

  1. הכל מקנאה – כי אורנה בוודאי מרגישה שכוכב היא בשיא ההצלחה שלה והיא בעצם הכוכבת של הבית וכל הדיירים צריכים להסתכל עליה בהערצה ורק לקוות שהיא תפזר עליהם קצת מאבק הכוכבים שלה. אז אם אורנה לא יכולה להגיע לדרגת האלוהות של כוכב, היא תדיח אותה כדי שלא תצטרך להעריץ אותה 24/7.
  2. אורנה יכלה להעמיד אחרים – בתכלס, זה נכון. אורנה יכלה להעמיד מתמודד אחר. האם זה היה לגיטמי יותר? מבחינת כוכב, בוודאי. היא גם בטח היתה הראשונה להסביר לאותו מתמודד אחר שאין מה לעשות, אורנה חייבת להעמיד מישהו להדחה ואם זה לא היה הוא זה היה מישהו אחר. והכי נורא, אם זה לא היה הוא זו היתה יכולה להיות כוכב וזה דבר נורא אז שיסתום את הפה שלו ויקבל את רוע הגזירה למען טובת הכלל.
  3. כוכב היא מבוגרת עם ילדים – וככזו היא צריכה להישאר בבית האח לנצח. איך אורנה מעיזה ליצור אפילו אפשרות לקצר לכוכב את החופש הזה שהיא הדיגה מהמעצבנים הקטנים. שתשלח הביתה את אלו שיכולים לנוח גם בבית שלהם.
  4. כוכב לא מהווה לאורנה סכנה – כי חייבים להדיח רק את אלו שמתחרים איתך על אותו טייפ-קאסט. אורנה היתה צריכה לבחור מישהו אחר ולתת לכוכב להישאר בבית ולצבור חשיפה ומעריצים עד שהיא כן תהווה סכנה. מה לא ברור כאן?

וטיפה ברצינות – כוכב חיפשה בנרות אחרי טיעון סביר לכך שאורנה היא מכשפה רעה ומשלא מצאה, היא פשוט ירתה את כל מה שעבר לה בראש בלי סינון. התוצאה – אני כיביתי את השידור החי כי כאב לי הראש אחרי שעתיים של "מכשפה רעה, הכל מקנאה". אני לא אצטער כשסוף סוף כן ידיחו אותה, מה שכן אני אתבאס על זה ששמוליק יצא איתה.

בקטנה

  • אני באמת לא מבין למה דיירי האח הגדול מתלהבים ממסוקים ומצעקות מבחוץ. המסוקים האלה הם סתם בזבוז כסף, בטח בשלב כל כך מוקדם של העונה. והצעקות מבחוץ הן כל כך לא אמינות ומשקפות דיעות של קומץ אנשים שבאים לצרוח, שלא הייתי מקשיב להן אפילו לשניה. מה שכן, אם מישהו היה זורק לי אבן עם פתק מעבר לחומה (סטייל תאיסיר), הייתי מתלהב.
  • כשהם נשאלו למה הם צריכים להישאר בבית, כוכב ושמוליק לא אמרו דבר. אבל זה היה עדיף על שם שאמר שהוא הכי אמיתי ועל שני שטענה שהיא עוברת תהליך. יש לכם את זה ביותר בנאלי?
  • סצינות הקנאה של שני מזכירות לי יותר מדי את מקרה דנית ואליאב. ועוד אחרי שהיא הבטיחה בתעודת הזהות שהיא לא כזאת. קצת מאכזב ואני אשמח אם היא תשחרר את הנושא.
  • הבאסה הכי גדולה בזה שחזי הודח זה שלא נראה יותר על המסך את פיג'מת הסופרמן ואת נעלי הענק הירוק.
האח הגדול 8 - שני גולדשטיין

צריכה ללמוד לשחרר

שווה ציטוט

  • "מסוק! מסוק! מסוק! מסוק! מסוק!"
    שני מפגינה אוצר מילים רחב
  • "היום קלטתי שדי כבשתי את מעיין"
    אביחי לא שחצן בכלל
  • "חבקו אחד את השני לפעמים"
    מעיין כמעט גורמת לאנדל התקף לב.
  • "דונאלד דק מה קרה?"
    כוכב בעוד כינוי מושלם, מבית היוצר של "עדן שערות".
  • "אולי התל אביביות המתנשאת קצת קשה לי"
    חזי לא רואה את הדבשת

ולסיום סיומת

ביום שישי, ה13 בחודש, הולכת להיות משימת הפחדה כמו שהיתה בעונה 4. אני לא מתלהב מזה שהם יעשו שוב את הקליפ ל thriller (למרות שהיה שם אחלה איפור), אבל אני כן אשמח לראות שוב את תמיר. הוא היה אחד הדיירים האהובים עלי לאורך העונות.

תגיות:, , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *