האח הגדול 8 - אנסטסיה טל

האח הגדול 8 – בומפפה

מרץ 1, 2017 7:19 am מאת

אני לא צופה בד"כ בארץ נהדרת. אני לא כל כך אוהב את הפורמט ואני מרגיש שמתרכזים יותר מדי בחיקויים ופחות מדי באמירה. אבל כששלושה חברי פייסבוק שונים דרשו ממני לראות את המערכון על האח הגדול, נכנעתי וצפיתי. אז מה יש לי להגיד על המערכון? בעיקר שהוא לא מעודכן. מלבד החיקוי של שרון גל שהיה רלוונטי, החיקויים של האחרים נראו כאילו נלקחו מתחילת העונה. שני כבר פחות דרמטית מאז שהכניסו לה את עומר (ואפילו קצת לפני), אורנה ודן פחות או יותר הפסיקו לנסות להסתיר את זה שהם נוגעים אחד בשני, מעיין כבר מזמן לא נתפסת רק כמנותחת דבילית והחיקוי של חמימו לא מצליח להתקרב לרמה של המקור. ואמירה? אולי הייתה קצת בקטע של שרון גל. זהו. יאללה מספידים.

הספד לאנסטסיה

אנסטסיה סבלה מתסמונת המודח הראשון. בדיוק כמו שאת המודח הראשון של העונה אנחנו מדיחים על סמך זה שאחרים פשוט הצליחו להתבלט יותר במשך שבועיים, כך גם המודח הראשון מהדיירים החדשים מודח כי אין לו סיכוי להתמודד מול הכרות דו חודשית שלנו עם הדיירים הוותיקים, ומבין החדשים שהועמדו להדחה, היא זו שהתבלטה פחות (השני היה מנחה טלוויזיה וחבר כנסת… לא ברור מה הוא עושה בעונה רגילה).

כפי שניתן לצפות, לא ממש גיבשתי דעה על אנסטסיה בתקופה הקצרה שהייתה שם. היא הסתפקה בלהיות סוג של ניצבת ברקע כמדי פעם היא מתווכחת עם מישהו בשביל למלא את השקט בבית. מעבר לכך שהרגישה רע לגבי זה שהילד שלה בטח מתגעגע אליה, לא הצלחתי לדלות מהקטעים איתה יותר מדי רגש או איזשהו משהו מעורר הזדהות.

זה לא היה לחלוטין באשמתה, היא נכנסה לבית שבו המתמודדים הקיימים פחות או יותר מצאו את בני הזוג שלהם במשחק ואנסטסיה לא התכוונה לנסות לעשות ג'ודי ולנסות להפריד זוג. לפחות לא באופן בוטה. מה שנותר לה הוא לנסות לפתח מערכות יחסים אפלטוניות עם בני הבית אבל כשכל אחד רוצה להיות עם הבן/בת זוג שלו רוב הזמן גם המשימה הזאת הפכה להיות כמעט בלתי אפשרית.

אז אנסטסיה הודחה וסביר להניח שלאף אחד מלבד חבריה הקרובים ומשפחתה, לא באמת אכפת.

האח הגדול 8 - זוגות

איזה זוג יותר אמין?

זוגות זוגות

אז הבית התחלק לזוגות והיחסים בין הזוגות שנעו בקצב של חילזון בתחילת הדרך, האיצו עכשיו ונראה שכולם פחות או יותר הגיעו לשלב של זוגיות גלויה, שינה משותפת ואולי קצת יותר. עם זאת, אני בטוח שכולנו מרגישים שחלק מהיחסים בבית הם מעושים ולא אמינים, כאלו שנוצרו בגלל המצלמה ובשביל הצופים ולא יחזיקו מעמד דקה לאחר סיום התכנית. כאלה שאם נשים אותם על סרגל אמינות של בין 0 ל 10 הם יהיו איפשהו בין 1 ל 2. אז זה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות עכשיו, קבלו את מדד הזוגיות של האח הקטן:

מעיין ואביחי – הזוג הכי ותיק של הבית (נראה לי). הוא אדם ציני ומחושב שלא נראה שמסוגל להפגין רגש בלי לנתח אותו עד תום קודם לכן, אבל מתחת לכל השכבות האלו, ברגעים של חוסר תשומת לב הרגש כן בורח החוצה ונראה שאולי, יכול להיות, שיש לו את היכולת והרצון לאהוב אותה. היא בחורה עם לב חם וסטנדרטים גבוהים שלכאורה לא אמורה למצוא עניין בקשר איתו. מכמה שיחות שנעכו בחדר האח מסתמן שהיא איתו כי היא מרחמת עליו בגלל המחלה שלו יותר מאשר בגלל רגש של אהבה. עם זאת, בשבועות האחרונים בהחלט נרשמה התחממות בגזרה וזוהו התקפי קנאה  (האם בגלל אהבה או שמא היא חששה שג'ודי תגנוב לה את מה שמחזיק אותה בבית האח?).
ציונים: מצידו – 7, מצידה – 6, ממוצע – 6.5.

אורנה ודן – אולי הזוג הכי מוזר בבית. היא דתייה לייט עם סולם ערכים משתנה אבל כזה שנוטה למגבלות שונות ומשונות ובכללן שמירת נגיעה מעל השולחן ואי שכיבה איתו באותה מיטה כשהם לבדם. לקח לה זמן לאשר גם בפני עצמה שהם זוג ועד עכשיו רוב היחסים ביניהם מתבצעים מתחת לשולחן. הוא לעומת זאת אתאיסט מוחלט שמאמין שמותר לו לעשות מה שהוא רוצה כל עוד זה תואם את ערכי המוסר הפרטיים שלו. הוא לא מקבל עליו את אותן מגבלות שהיא מציבה לעצמה אבל כן מנסה להתחשב בה עד כמה שזה מתאים לו. לא היו ביניהם הצהרות אהבה גורפות אבל יש קנאה בעיקר מצידה כלפיו ויש מעשים שטובים כמו הצהרות מבחינתי
ציונים: מצידו – 3, מצידה – 4, ממוצע – 3.5

עדן ואנדל -הם נראו כמו הזוג הכי מתבקש מתחילת העונה (גם בגלל צבע העור אבל גם בגלל הקליק שהיה ביניהם מההתחלה), אבל הוא חשש והתרחק אז היא נכנסה למערכת יחסים אחרת שנגמרה עקב הדחה. רק אז התחילה המערכת הנוכחית. היא בחורה מלאת רגש, מדברת בפתיחות ובכנות על מה שהיא מרגישה, לא מפחדת לנסות, לחוות ולהיכוות. היא אומרת בפה מלא שהיא חשה כלפיו אהבה. מצד שני היא אמרה את אותו הדבר גם על חזי וברגע שהוא עזב היא מצאה מישהו אחר. הוא מאוד עצור, לא ממהר להכריז על רגשות ולקח לו זמן להתגבר על הפחד מפני מה שהוא חש כלפיה. כיום גם הוא מצהיר בפה מלא על רגש חזק (אני לא יודע אם הוא השתמש במילה אהבה). מצד שני זה נשמע יותר מדי כמו סיפור מתוזמר על מישהו שחשש מרגש ו"עבר תהליך" בבית האח.
ציונים: מצידו – 7, מצידה – 9, ממוצע – 8.

שני ועומר – זוג טרי מאוד שהגיע מהר מאוד לשלב השינה המשותפת וה"יד על הציצי". בשלב הזה מאוד קשה לדעת לאן זה יתפתח. הוא נכנס לבית האח מתוך ידיעה שהוא מחבב אותה ואוהב נשים עם האופי שלה. הוא גם ידע שהיא "נזרקה" ע"י דייר אחר כך שהיא פתוחה ומשוועת לזוגיות. היא, כפי שנאמר חוותה זוגיות לא מוצלחת בבית האח, שזה משהו שמאוד קשה לעבור אותו ולהישאר בחלל סגור עם האקס. מרגע שזיהתה שהוא בעניין היא זרמה בקלות. כרגע שניהם בשלב ה"כיף" בקשר ואני לא מאמין שהם יתקדמו אל מעבר אליו. לפחות לא בבית האח.
ציונים: מצידו – 3, מצידה – 3, ממוצע – 3

* הציונים שחולקו כאן הם ע"פ תחושתי בלבד ואני בטוח שאנשים אחרים ידרגו אותם באופן אחר.

בקטנה

  • שאלו אותי במסר בפייסבוק לגבי החוק של האח שאסור לכתוב מסרים אל מחוץ לבית. הרי אין לאח בעיה עם המסרים נאמרים בע"פ, אז מה הבעיה שזה גם יהיה בכתב? אני לא יודע בוודאות אבל לדעתי יש לזה קשר לזה שמסר בכתב זה משהו שנשאר לאורך זמן ויכול להופיע ברקע של סצנה ואז יהיה להם הרבה יותר קשה להעלים את זה אם יוחלט שזה לא מתאים לשידור.
  • איזה פשע צריך לבצע כדי להישלח לכלא אחיהו לקבוצה ב'? גם אני רוצה מסאג' ברגליים.
  • ביקורי המשפחות הפעם משום מה לא הצליחו לרגש אותי בכלל ואני לא יודע למה. אני בד"כ דומע כשהדיירים נשברים למראה בני משפחה והפעם הסתכלתי על הביקורים בעיניים יבשות. אולי אלו בדיירים עצמם שלא נקשרתי אליהם מספיק בשביל להתרגש איתם. הייתי אומר שזה אומר משהו על העונה הזאת אבל אני דווקא מחשיב אותה לעונה די טובה.
  • ואם כבר משפחות, אמא של אביחי לא יכלה למצוא משהו יותר מוצפן מ"שמשון ודלילה, תיזהר"? מה הטעם להצפין מסר בצורה שכל מי שמכיר את סיפורי התנ"ך יכול להבין אותו? היה עדיף כבר שתגיד לו "תיזהר מעיין מחלישה אותך" או כל מסר ברור אחר שהיא התכוונה אליו במקום לשחק אותה סוכנת חשאית. בטח שלא לזרוק את זה בשנייה האחרונה בלי שלאביחי יש את היכולת לברר עוד פרטים. לא פלא שהוא התעצבן עליה.
  • אם איכשהו יורם זק יקבל את רצונו (מה שאני מניח שהוא רצונו לפי העריכה) ויווצר משולש שרון-מעיין-אביחי, זה יבאס אותי כל כך שאני אחרים את כל העונות הבאות של האח הגדול שיהיו בקשת!
  • ג'ודי האמינה שהיה לה קשר כלשהו עם אביחי בעבר ושהיא תוכל להמשיך אותו בבית האח והוא פחות או יותר זרק אותה מול המצלמות. עכשיו היא נכנסה לחדר האח לבכות על זה שכל החיים היה לה קשה ליצור קשרים וכולם התרחקו ממנה. מישהו צריך להגיד לה שכבר יש לנו את שני בבית האח ואנחנו לא צריכים עוד אחת עם סיפור זהה.
  • איך עדן מצליחה לעשות את התסרוקת המוזרה הזאת שהייתה לה היום בשידור החי? לאן נעלם כל השער?
האח הגדול 8 - משימת הכלא

האח הגדול, אפשר לעבור קבוצה?

שווה ציטוט

  • "מה? לא נקבל איזה משימה סודית?"
    עדן לא מכירה את החוק – אם את לא יודעת על המשימה הסודית, כנראה שאת המשימה הסודית
  • "קמתי בבוקר ואני מרגישה קצת מטומטמת"
    מעיין כנראה חלמה שהיא החיקוי שלה בארץ נהדרת
  • "אילנה זה חמימו"
    חמימו עוד לא קלט שלאמא של מעיין קוראים אילנית
  • "דדה, בומפפה"
    אחות של דן יודעת איך להעביר מסרים מוצפנים שאף אחד אחר לא יבין
  • "חיים שלי", "יפה שלי", "כתר מלכות", "אהובה שלי", "את הגלגול שלי", "את התיקון שלי", "את שביטלת את עצמך בשבילי"
    אמא של עדן מראה מה זו שיחת מוטיבציה
  • "הם חינכו אותי קשה ואז המחלה הפכה אותי לאבן"
    אביחי מספר את סיפור האגדה שלו שכנראה מסתיים ב "ורק נשיקה של נסיכה בשם מעיין תוכל להחזיר אותי להיות בשר ודם"
  • "נשמה אני ממש לא בקטע של הגבר שלך.. הילד שלך"
    אנסטסיה רומזת שאורנה מבוגרת או שדן צעיר?
  • "אתה בלי חולצה דן, שלא תתקרר"
    אורנה… אולי דן באמת הילד שלה
  • "זה לא נראה טוב" "למה?" "כי זה לא נראה טוב" "למה??" "למה??, כי זה לא נראה טוב"
    שני יודעת להסביר את עצמה
  • "כשהייתי ילד, נפלתי על הראש"
    חמימו… אני לא בטוח שהסיפור הזה פיקטיבי
  • "יחס גורר יחס, זה פעולות של הסתברות בסיסית"
    אנדל יודע מתמטיקה של החיים

ולסיום סיומת

המשימה הקרובה היא משימת המסעדה הגבוהה בה יצטרכו המתמודדים לאכול במסעדה שתלויה על מנוף גבוה. הטוויסט, האוכל לא יהיה מעורר תאבון (חרקים וכאלה כנראה) והם יהיו חייבים לסיים את הכל כדי שדיירים שעדיין לא קיבלו ביקור משפחות, יקבלו אחד גם הם.

תגיות:, , , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *