האח הגדול 8 - דן רושנסקי

האח הגדול 8 – רדיו שעמום

מרץ 23, 2017 12:50 pm מאת

בעונה השנייה, כשהדיירים שידרו את תכניות הרדיו שלהם, נהניתי. התכניות היו מעניינות, והנושא העיקרי (המחנות וכו') היה מעניין ולמרות שהוא נמרח עונה שלמה, היה בו משהו בתולי שגרם לזה שלא נמאס לנו ממנו בשום שלב. העונה זה לא עבד. זה לא שהדיירים היו משעממים או שהם לא ידעו להגיש רדיו. להפך, רובם עשו את זה בחן ובהצלחה, אבל לשמוע במשך 3 תכניות את אורנה דן ושני דשים במשולש ה"אהבה" הלא קיים שהיה אמור להסתיים בכלל איפשהו בימים הראשונים של העונה ולהיעלם לתהומות הנשייה, רק חידד את העובדה שלמרות שזו הייתה העונה עם הכי הרבה מערכות יחסים אי פעם, היא לא הצליחה להתפתח מעבר לטירוף של הימים הראשונים. ואולי זו עייפות החומר וצריך קצת מנוחה לפני שרשת תיקח אליה את המושכות ותנסה להמציא מחדש את הגלגל. כך או כך, אני שמח שנותר עוד פחות משבוע. יאללה מספידים.

הספד לעומר

מבחינתי עומר היה משב רוח צח. אוויר לנשימה. אדם שנכנס לבית בלי יומרות ולא ציפה להישאר יותר מדי. גם חודש אחרי שנכנס לבית הוא ידע לשמור על פאסון, לבחור את הריבים שהוא נכנס אליהם, ולקחת את הכל בקלות.

אבל יותר מהכל, הוא היווה אויר לנשימה בגלל שהוא התחבר לשני והצליח סוף סוף לשבור, גם אם לא לגמרי, את המעגל הזה שהתכנית הייתה תקועה בו בעקבות "משולש האהבה" הפיקטיבי והמיותר בין שני, דן ואורנה.  על הדרך הוא הצליח להוריד את מפלס הדרמטיות של שני, ולהכניס בקטנה לשרון גל פה ושם.

הוא לא עשה מספיק העונה בשביל שאני אגיד שהיה מגיע לו לנצח, אבל לחלוטין לא הייתי מתנגד אם הוא היה מצליח להגיע עד לגמר.

האח הגדול 8 - עומר גורדון ושני גולדשטיין

אוויר לנשימה

הספד לדן

באמת דן? באמת? לא יכולת לסחוב עוד שבועיים? הייתי חייב להיפרד מאורנה ולהנציח את הדמות שלך כאחת שלא מסוגלת לשמור על קשר לאורך זמן? הרי הקשר ביניכם היה מבוסס מהרגע הראשון על ברירת מחדל. נפרדת משני וחיפשת  מישהי אחרת שתמשוך אותך עוד כמה תכניות (הרי אתה לא באמת שלבדך אתה יכול להיות מספיק מעניין) ובלית ברירה התפשרת על אורנה – ההפך הגמור ממך בכל הדברים שחשובים לקשר.

ואחרי שגילית שהיא קנאית/רכושנית, שיש ביניכם יותר שוני מדמיון ושאין באמת סיכוי שזה ימשיך מעבר לאח הגדול, עדיין משכת את זה. אולי לא רצית להיתפס כאחד ששבר שני קשרים בבית… אז להישבר רגע לפני הסוף?

זה חבל לי כי אני כן חושב שהיית מעניין בתור עצמך ובלי כל "מערכות היחסים" שיצרת. ידעת להקשיב, רוב הפעמים ענית לעניין ואני מאמין שאם לא היית תוקע את עצמך בקו העלילה הבלתי נגמר והלא מעניין הזה, אולי חלק מהיתרונות האלה היו באים יותר לידי ביטוי. מי יודע אולי שיחות מעניינות שלך על נושאים שאינם "יחסינו לאן" היו מגיעות למשדר המרכזי ואנשים היו רואים בך עוד צדדים.

אהבתי מאוד את זה שהיית קונסיסטנטי באידאולוגיה שלך וסירבת לקבל את הנחתות הקנאה של אורנה ושני כלפיך, אבל יחד עם זאת, אני לא מתפלא שזה לא הספיק בשביל שתגיע לגמר.

בקטנה

  • המעט שכן היה מעניין במשימת הרדיו (לפחות במשדר המרכזי, ישנתי רוב הזמן כשהם שידרו בחי).
    • שרון גל מדבר על ההטרדה המינית שהוא הואשם בה. בתגובה שני מספרת במעורפל על הטרדה/תקיפה שהיא חוותה.
    • רגע לפני השידור שלה אורנה מתייפה מול המראה… כי זה רדיו.
    • שרון מראיין את עומר וכמעט לא נותן לעומר לדבר
  • לקח לאורנה מעט מאוד זמן לעבור מצרחות "אני צריכה לקנא במישהי? ברוך השם הקדוש ברוך הוא לא החסיר לי כלום" ל"בסדר, אז אני קנאית. זאת אני".  קצת פחות זמן משלקח לה לעבור מ"אני שומרת נגיעה" לחיכוכי רגליים.
  • אני די מרוצה מהחברות החדשה בין שני לאורנה. בכלל, אני לא חושב שיש משהו צבוע בכך שאנשים מחליטים לסגור מעגל ולסלוח ולשכוח לקראת סוף העונה. זה נחמד, זה עושה תחושה טובה וזה גם בא לאשר את מה שכולנו ידענו מההתחלה – זה בסה"כ משחק.
  • ובכלל, כיף לראות את אורנה מובכת כששני ומעיין מדברות לידה על תכנים שאמורים להיות "מוצנעים".
  • לראות את שרון גל אומר לאורנה שזה ששני מסתדרת איתה זה מניפולציה רק מוכיח את מה שחשבתי תמיד – אנשים מניפולטיביים רואים מניפולציות בכל מקום.
האח הגדול 8 - שרון גל

רואה מניפולציות בכל מקום

שווה ציטוט

  • "מה המשכורת שאביחי צריך להרוויח כדי להחזיק אותך"
    חמימו. מסתבר שהוא כן קולט מה הולך מסביבו
  • "כמה צביעות, כמה משחק, כל כך לא טבעי"
    שרון בביקורת עצמית
  • "אני חושבת שמספיק טעמת ממני, ואני מדגישה טעמת"
    אורנה חושפת קצת ממה שבאמת הלך שם מתחת לשמיכות
  • "היו רגעים שהוא דפק. הוא פשוט הפסיק לדפוק"
    דן מדבר על הלב שלו… באמת…

ולסיום סיומת

הדיירים תקועים עכשיו בחדר לבן עם בגדים לבנים. אפילו האוכל לבן (גרעינים לבנים, גבינות, פנקייק וכו'). הם משועממים. מאז שהתחלתי לצפות בשידור החי האח לא הציע להם אפילו הצעה אחת. הכפתור האדום שאמור לאפשר להם לשבור את המשימה ולצאת מהחדר, גם הוא לבן. אמרתי כבר שהכל לבן? ומשעמם? יאללה שייגמר כבר.

האח הגדול 8 - החדר הלבן

אפילו הכפתור האדום… לבן

אני לא רואה איך אני אספיק לכתוב את כל הפוסטים הקבועים שלי לקראת הגמר (פוסט על כל אלו שהודחו, פוסט על חמישיית הגמר ופוסט על הגמר) כש נגלה מי חמישיית הגמר רק ביום ראשון. נראה לי, אם אני אספיק, שאני אשלב את פוסט ההספד ביום א' עם הפוסט על כל אלו שהודחו. ביום ב', רק אם אני אספיק, אני אכתוב את הפוסט על חמישיית הגמר ואז בתקווה שביום ג' אכתוב פוסט שמח כשאגלה ששרון גל לא זכה להיות הדייר האחרון בבית… אבל אני לא אופטימי.

תגיות:, , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *