האח הגדול 8 - חמישיית הגמר

האח הגדול 8 – למה כן למה לא?

מרץ 27, 2017 3:36 pm מאת

רגע לפני הגמר הגדול של האח הגדול של הקשת הגדולה, הגיע הזמן לראות עם איזו חמישיית גמר נשארנו ולמה מגיע או לא מגיע לכל אחד או אחת מהם לזכות. יאללה מדרגים.

שרון גל

מקום רצוי: 5, מקום צפוי: 4

למה מגיע לו לזכות: הוא נכנס עם מטרה מאוד ברורה – להדיח מתמודד שהביע דעות פוליטיות מנוגדות משלו, והצליח לעשות את זה בלי להזיע. מעבר לזה הוא גם אחד המתמודדים החדשים הבודדים שהצליחו להגיע לגמר והגיע הזמן באמת שמתמודד חדש יצליח פעם לקחת את העונה. זה יהיה סיום מתאים ל-8 עונות שבהן ההפקה עשתה הכל כדי שדבר כזה יקרה, ללא הצלחה.

למה לא מגיע לו לזכות: הבן אדם "סלב" והוא נכנס להתמודד עם אנשים שאינם ולכן הוא כבר זוכה ליתרון לא הוגן. מעבר לכך הוא אשכרה נכנס בשביל לעשות קופה פוליטית על גבו של בחור בן 30 עם טענות כל כך טיפשיות לגבי יכולת ההשפעה דרך ריאליטי שהרגשתי רע בשבילו. הוא הוכיח לאורך העונה שהוא מאוד קטנוני, מפריח איומים לאוויר ולא יודע להתווכח בלי להתדרדר לרמת העלבות אישיות. בחודש שהיה בתוך הבית הוא לא באמת נפתח אלינו, הצופים, או אל דיירי הבית וזה אחד הדברים הבסיסיים שאני מצפה ממתמודד ריאליטי לעשות.

האח הגדול 8 - שרון גל

האם מתמודד חדש יצליח לקחת את העונה?

מעיין אשכנזי

מקום רצוי: 4, מקום צפוי: 5

למה מגיע לה לזכות: מעיין היא מסוג האנשים שבגדול מסתדרת עם כולם. היא לא נכנסה לאף ריב רציני בבית ואפילו כשלא הסתדרה עם שני, זה לא הגיע לכדי החרמות ואי דיבורים.  היא הייתה חלק מהעלילה הרומנטית הכי ארוכה העונה והרגישות שלה כלפי האנשים סביבה ואביחי בפרט מעוררת הערצה. היא נתנה לנו לראות אותה בכל מצב רגשי אפשרי, מתרגשת, שמחה, עצובה ומה לא? היא בחורה ללא פילטרים וככזו כיף לראות אותה על המסך.

למה לא מגיע לה לזכות: היא לא מעניינת. בכל פעם שהיו דיונים מעניינים על נושאים כאלו ואחרים היא פשוט ישבה בצד, הנהנה מדי פעם ואולי פלטה איזה "כן" או שניים. ברגע שג'ודי נכנסה אל הבית היא גם שינתה את עורה ופתאום הפכה למעין מפלצת קנאית ומעצבנת. הרומן שלה עם אביחי, לפחות בתחילתו היה מבוסס על רחמים יותר מאשר על אהבה ויש לי ספקות לא קטנים לגבי המשכיותו מחוץ לבית במיוחד לאחר השיחה שהייתה להם בחדר הלבן.

האח הגדול 8 - מעיין אשכנזי

בחורה ללא פילטרים

אביחי אוחנה

מקום רצוי: 3, מקום צפוי: 2

למה מגיע לו לזכות: למרות שהוא כמעט ולא רואה, אביחי היה המתמודד שקלט יותר טוב מכולם את הלך הרוח של כל מתמודד ומתמודד בבית. במקרים רבים הוא ידע מתי מישהו משקר, מה מישהו מרגיש ומה הולך לקרות בין שני מתמודדים עוד לפני שהם עצמם ידעו את זה. מהבחינה הרומנטית הוא היה בלתי נלאה, הציק במידה, עקץ במידה והחמיא במידה ובסופו של דבר השיג את המטרה שלו והיה חלק מהזוגיות הארוכה ביותר בעונה השמינית. זוגיות שאולי התחילה כאתגר אבל לפחות מבחינתו אני חושב שהסתיימה כאמיתית לחלוטין. למרות שהוא לא נפתח לחלוטין בפנינו, הוא כן נתן לנו הצצות למה שקורה אצלו בלב וכמו שהראייה הצינורית שלו, לטענתו, מפקסת אותו, כך גם ההצצות הקטנות האלה ללב שלו אמרו לנו המון.

למה לא מגיע לו לזכות: למרות שהוא הפגין המון בטחון, אפשר היה לראות שהרבה ממנו מזויף. אולי זה הרגל ממשחקי הפוקר אבל לאורך רוב העונה הייתה תחושה שהוא מבלף ונותן לנו לראות רק את מעט הקלפים שהוא מוכן לחשוף. הוא הציג פאסון של אחד שיודע הכל וחוזה הכל מראש אבל אם נחזור ונסתכל על כל התחזיות שלו לאורך העונה נוכל לראות שהוא טעה לפחות במחציתן אבל זה לא מנע ממנו להמשיך להתנשא ולהתנהג כאחד שמבין יותר טוב מהאחרים. מעבר לכך, נראה שהוא נהנה הנאה אמיתית לראות את האח הגדול מציק לאחרים או עובד עליהם או, במילים אחרות, לראות את המתמודדים האחרים סובלים ורק על זה לא מגיע לו לזכות.

האח הגדול 8 - אביחי אוחנה

נתן לנו הצצות למה שקורה אצלו בלב

חיים שועי

מקום רצוי: 2, מקום צפוי: 3

למה מגיע לו לזכות: חמימו היה האחד שבאמת הסתדר עם כולם. לא בכדי רוב המתמודדים שיצאו מהבית אמרו שלדעתם הוא צריך להיות הזוכה. הוא תמיד עשה שמח, חייך ופרגן. אבל הדבר שבאמת גרם לאנשים להתאהב בו היה האהבה שלו למשי, החברה שלו, שמחוץ לבית האח. הוא לא הפסיק לדבר עליה ואחרי שהוא גילה שהיא הייתה בבית בתחפושת הוא כמעט התמוטט.

למה לא מגיע לו לזכות: כי הוא היה מנותק. זה לא שהוא לא רצה לקחת חלק באינטריגות, הוא פשוט לא ראה את האינטריגות שהתרחשו מסביבו. מעבר לכך הוא היה צעקן ולא הפסיק להרעיש עד שהייתי צריך להנמיך את הווליום של השידור החי כמעט כל היום. הוא לא הבין מה קורה מסביבו והיו צריכים להסביר לו הכל 50 פעם. הבדיחות שלו מול האח הגדול היו במקרים רבים מאולצות ולא מצחיקות. אבל הסיבה העיקרית שאני לא רוצה אותו כזוכה היא שהוא הטיפוס של "המנצח של העונה" שראינו בעונות 3 ו 4. הבחור העילג החביב והנחמד שהוא מעין אנדרדוג שלא סופרים אותו אבל בפועל הוא נכנס ללב של הצופים. הייתי רוצה לחשוב שהתקדמנו מאז העונות האלה.

האח הגדול 8 - חיים שועי

הבחירה של רוב המודחים

שני גולדשטיין

מקום רצוי: 1, מקום צפוי: 1

למה מגיע לה לזכות: היא חכמה, היא רגישה, היא כיפית והיא יודעת לעמוד על שלה. כל עוד היא לא מרגישה שפוגעים בה שני יכולה להיות החברה הכי טובה של כל אחד ואחד. יש לה עקרונות שהיא אוכפת באדיקות אבל היא מודעת לזה שגם לאחרים יש עקרונות שונים משלה ולמרות שהיא תשמח להתווכח עליהם היא גם יודעת לוותר במידת הצורך.  היא יודעת להיפתח בפני אנשים ולאהוב ואולי בגלל זה היא גם נפגעת באופן חזק יותר כאשר מנצלים את הפתיחות הזאת. היא אמינה – יש לה זיכרון פנומנלי והיא יכולה לתאר בדיוק מה מישהו אמר על מישהו אחר. והיא יודעת להכיל – כאשר היא יושבת לשיחה שקטה של אחד על אחד עם מתמודד אחר, היא תקשיב לו והיא תתעניין במה שהוא אומר ותיתן לו את ההרגשה שהיא שם בשבילו.

למה לא מגיע לה לזכות: כי היא התחרפנה לחלוטין באמצע העונה. כין אם זה בגלל הפרידה מדן ובין אם זה בגלל שהיא הרגישה מבודדת, היא פשוט איבדה את הפרופורציות. הדרמטיות שלה שיכולה להיות חמודה לעתים, הפכה למפלצת בעלת עיניים ירוקות. זאת ועוד, למרות שהיא טענה שהיא אומרת את הדברים בפנים ראינו אותה, לא פעם אחת, אומרת על אנשים דברים מאחורי הגב. אבל הכי נורא – מה זה הנזם הזה באף שלה? שתוריד אותו!.

האח הגדול 8 - שני גולדשטיין

חכמה, רגישה, כיפית


* המקומות הצפויים הם שילוב של מה שהתגלה בסקרים ברחבי הרשת ביחד עם הערכה שלי. למשל, יש סקרים שבהם אביחי מקום ראשון, חמימו שני ושני שלישית. יש סקרים שבהם שני ראשונה, חמימו שני ואביחי שלישי. אז במקרה כזה בחרתי את המיקומים הצפויים שלהם לפי גודל הסקרים וההערכה שלי לגבי האיכות של הסקרים (כמה פעמים מותר להצביע למתמודד וכו').

תגיות:, , , , , ,

תחת קטגוריות:,

4 תגובות

  • לילית כהן אומר/ת:

    שכחת עוד יתרון חשוב של אביחי להיות דתי בתוך בית חילוני ולא לכפות את דעתך אלא לזרום ואיש באמונתו יחיה זה משהו שחשוב לציין גם הפוך לגבי שני חוץ מרגעים קשים שלה שהושלכו על זה וגם היכולת שלה להכיל זאת ראויה לציון

    • האח הקטן אומר/ת:

      אולי זה בגלל שאני רואה את דרך החיים החילונית כברירת מחדל, אבל אני רואה את ניהול אורח החיים הדתי ללא כפיה על אחרים כבסיס ולא כמשהו שדורש ציון לשבח או התייחסות מיוחדת.

  • קלרה אומר/ת:

    לאביחי לא היה מגיע לזכות,שקרן ,רכלן מנצל את העיוורון לניצחון איש דוחה בהתנהגות שלו
    שני היחידה מהקבוצה הזו שהגיע לה לזכות,מעיין לא הייתה צריכה להגיע לגמר בחורה שנגררה אחרי אורנה ואביחי ללא דעה,חמימו נחמד ולא יותר לא מעניין,צועק ללא הפסקה,שרון פשלה של ההפקה אדם כזה לא היה צריך להיכנס, עדן הייתה צריכה להיות בגמר ביחד עם שם הביאו משהו שונה ומעניין

    • האח הקטן אומר/ת:

      אני לא חושב שלא היה מגיע לו לזכות. אני פשוט חושב שלשני הגיע יותר. כנ"ל לגבי האחרים (חוץ משרון גל).
      אני, אגב, לא רואה בעיה עם זה שאביחי מנצל את העיוורון שלו בשביל לזכות. אלו הקלפים שהחיים חילקו לו, אז בזה הוא ישתמש בשביל לנצח (מטאפורת פוקר בשיחה על אביחי… כמה מטה).

      אני גם הייתי שמח אם שם היה בגמר, די חיבבתי אותו מרגע שהפסיק לצעוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *