האח הגדול 8 - אביחי אוחנה

האח הגדול 8 – הסוף

מרץ 29, 2017 12:46 am מאת

הבלוג הזה נולד במקור בתפוז עם עליית העונה הראשונה של האח הגדול. עם השנים סיקרתי בו עונות יותר ופחות טובות של התכנית. את העונה הזאת לא הייתי מגדיר כעונה הטובה היותר של האח הגדול, אבל היא לא הייתה רעה והיא בהחלט הרגישה כמו עונת סיום. אבל האח הגדול לא באמת מסתיים, הוא רק עובר זכיינית וזה דווקא מסקרן לראות מה ישתנה. אבל עד אז, אפשר למחוא כפיים לאביחי כזוכה האחרון של האח הגדול תחת האצטלה של קשת.

מי שקרא את הפוסט הקודם יודע שאני דווקא העדפתי ששני תיקח את הגמר ושאביחי היה רק במקום השלישי אצלי, אבל אני לא יכול להגיד שאני "מאוכזב". באמת שמלבד האופציה ששרון היה לוקח את הגמר, שום תוצאה לא הייתה מאכזבת אותי ולא הרגשתי שאף מתמודד מחמישיית הגמר הרוויח את הזכייה יותר מהאחרים. אז עכשיו רק נותר לבחון את ההימורים שלי מתחילת וסוף העונה ולראות עד כמה טעיתי:

בתחילת העונה (ממש אחרי כניסת הדיירים) הימרתי:

  • המודח הראשון – חזי חיים
  • חמישיית הגמר – חיים שועי, דן רושנסקי, שני גולדשטיין, עדן סבן, אנדל קבדה
  • המנצח של העונה – שני גולשטיין

אז באשר למודח הראשון – טעיתי. באשר לחמישייה – צדקתי בשניים מתוך 5. ובאשר למנצח של העונה…. כמעט צדקתי. נו, לא בהרבה יותר גרוע מההימורים בעונות הקודמות.


ולסיום – את העונה הזאת התחלתי בחידון לראות כמה אתם זוכרים מעונה 7 של התכנית. אז עכשיו כשכל עונה 8 עוד לא נמחקה מהזיכרון, בואו נראה כמה שמתם לב לאורך העונה האחרונה.

תגיות:, , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *