דה ווייס 4 - ריטה סולודוחינה

דה ווייס 4 – קשה להתחרות עם מלאך

ינואר 15, 2017 4:48 am מאת

שלושה מנטורים שרים על גשם ועל פניהם ניתן לראות את אופי השירה. מירי אבודה בתוך השיר ונותנת את כל מה שיש לה. אברהם קצת פחות ושלומי אפילו נראה כאילו הוא הולך להירדם תוך כדי השיר (ועדיין נשמע מעולה) ורק אביב נראה לא קשור, כאילו תוהה לעצמו למה הוא בכלל עושה את הביצוע הזה. ואולי זה סתם ניתוח הבעות פנים בשקל. יאללה מדיחים.

"בדיוק כמו הירח" – אוראל רוזיליו וריטה סולודוחינה

ראשית אני חייב למחות על כך שמכניסים לנבחרת אנשים עם שמות משפחה שאני לא מצליח לבטא. באשר לביצוע, שתי הזמרות היו נפלאות, הן התאימו את עצמן אחת לשנייה, השלימו אחת את השנייה ועזרו ובנו האח את השנייה מה שגרר ביצוע נפלא ומהנה. אבל זה גם גרר בעייתיות רצינית בכל הנוגע להחלטה את מי לשמור כי בדיוק בגלל ההרמוניה הזאת קשה היה להפריד בין הביצועים השונים. בסופו של דבר הייתי בוחר בריטה רק בגלל שהקול שלה יותר מיוחד לדעתי וגם יותר מעניין.
שלומי דווקא בחר באוראל, אבל לשמחתי אביב ומירי בחרו להציל את ריטה ועוד יותר לשמחתי, ריטה בחרה באביב.

"ordinary world" – נתי ויפה ליויאן ונעמי ביטון

נעמי הייתה פשוט מעולה במיוחד לעומת נתי ויפה שלא היו אחידים ברמת השירה שלהם. נתי, שהיה הצלע החלשה בביצוע הזה, לא נשמע טוב ואני לא יודע אם זה בגלל שהוא ניסה לעשות קול שני או שפשוט הוא לא הצליח להגיע לסולם הנכון. מבחינתי נעמי לקחה את הדו קרב הזה בהליכה.
אביב לא הסכים איתי ובחר להישאר עם נתי ויפה. שלומי ומירי עטו על המציאה והצילו את נעמי שבחרה להמשיך עם שלומי.

"אהבנו" – רון רווח ובן גדסי

בביצוע הראשון מבין השניים שהם ביצעו, הם שרו באופן מאוד לוחץ. אברהם טל סיכם את הזה יפה כשאמר "אהבה אלימה". הם מאוד ניסו להראות שהם ווקאליסטים אז הם השתמשו בכל מניירה אפשרית וחירבו את השיר עד תום. בשלב הזה כבר הייתי מוכן לבחור בגדסי כי הוא חירב קצת פחות. ואז נתנו להם הזדמנות שנייה והם הרגיעו קצת ופתאום הביצוע היה יפה. הוא עדיין היה רחוק ממושלם אבל היה נעים לשמוע אותו. ודווקא במקצה השני רון נשמע יותר טוב. אם הייתי צריך לבחור לאחר שני הביצועים, הייתי בוחר ברון.
אבל מירי בחרה בבן גדסי ואת רון אף אחד לא הציל.

דה ווייס 4 - שיר קורן

תמימות קולית כובשת

"when we were young" – שיר קורן והדר עטרי

גם כאן היה ביצוע של פרגון. שתי הזמרות גיבו האחת את השנייה, נתנו כבוד אחת לשנייה והובילו אחת את השנייה להצלחה מה שגרר ביצוע מעולה. הדר נשמעה מקצוענית להפליא ועדיין, היו שם סממנים אופראיים שזה לא דבר רע, אבל זה פחות התאים בשיר הזה. אצל שיר לעומת זאת נשמעה איזו תמימות קולית כובשת ויחד עם הצרידות הקלה שאני ממש אוהב, להדר לא היה שום סיכוי. אני בחרתי בשיר.
גם אברהם בחר בשיר והדר לא קיבלה הצלה מאף מנטור.

"באת עם השקט" – גלעד לוי וליאור קקון

גם כאן היו לנו שני מבצעים טובים, אבל דווקא אצל גלעד הביצוע היה מאומץ מדי. יכול להיות שבגלל החששות של ליאור הם הלכו יותר מדי להקל עליה והסולם שבחרו היה קצת גבוה לגלעד. כך או כך היה לו קשה להגיע לטונים הנכונים וכתוצאה מזה גם התנועה שלו על הבמה הייתה פחות חופשית מה שמבינתי נתן לליאור את הניצחון.
גם שלומי  בחר בליאור ואת גלעד איש לא הציל.

ולסיום סיומת

מישהו חייב להגיד את זה – שלומית מלכה לא יודעת להכריז על מתמודדים כשהם עולים לבמה.

תגיות:, , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *