האח הגדול 8 - תהילה אסודרי

האח הגדול 8 – ענייה בנשמה

ינואר 4, 2017 7:02 am מאת

9 בערב, אני פותח את הטלוויזיה במטרה לראות האח הגדול. הפנים של אסי עזר מבצבצות על המרקע ולרגע אני חושב שחזרתי לעבר. אה, לא… זה כנראה הכוכב הבא שהתחיל אתמול (איזו מדהימה הייתה דיאנה גולבי?). אבל רגע, אם זה הכוכב הבא אז מה תהילה אסודרי עושה שם על הבמה? אה… זאת בכלל ליהיא גרינר שמנסה לשיר ללא הצלחה. ולצידה עומד… ליאון שניידרובסקי?? יש מצב שאולי בכל זאת אני בצופה בסוג של לקט של האח הגדול? יאללה מספידים.

הספד לתהילה

תהילה לא הייתה החומר שממנו מגיעים מנצחים של האח הגדול בישראל. בניגוד, אולי, לארצות אחרות ולגרסאות אחרות של האח הגדול, כאן בשביל לנצח אתה צריך לשכנע את הקהל שאתה ערכי ואמין, שאתה לא מלכלך על אחרים שלא בפניהם, שאתה תורם את חלקך לבית (או לחלופין, מצהיר במפורש שלא תתרום ואז יוצא "אמין" למרות שאתה סוציומט), שאתה מייצר עניין ואם אתה גם נראה טוב אז זה לא יכול להזיק. תהילה הייתה ההפך הגמור מכל אלו… והיא גם נחרה. אני מופתע שהיא שרדה את ההדחה הראשונה.

האופי של תהילה עמד בעוכריה בדרך להתחבב על הקהל הישראלי. היא אהבה להתלונן על חוסר נוחות ומקופחות, היא זגזגה כל הזמן בין חוסר בטחון מוחלט לטענה שהיא חזקה בבית והיא בטוחה שהיא תשרוד והיא אהבה לבחוש בקלחת מבלי להודות שהיא עושה את זה וזה בעצם הדבר העיקרי שגרם להדחתה. כי אם בעונה הראשונה והשנייה עוד האמנו לאנשים כשהם צרחו למצלמות שהם "הכי אמיתיים", אז בעונות הנוכחיות אנחנו רוצים גם לראות את זה וזה מה שתהילה פשוט לא הייתה יכולה לספק לנו. אבל לא נורא, עוד כמה שנים אנחנו בטח נראה אותה מנסה לשיר בכוכב הבא.

האח הגדול 8 - שם ברדוגו

עימות ממאיר

על סרטן וערבים

שם כנראה הרגיש שהוא לא מקבל מספיק במה לאחרונה אחרת אני לא יכול להסביר את היציאה הלא קשורה הזאת שבה הוא איחל לאנשים סרטן. בתחילת העונה הוא הצליח ליצר ויכוחים מכלום על נושאים פוליטיים, אבל עבר זמן ואנשים למדו שבוויכוחים שכאלה הם רק נותנים לו במה לצרוח ולצווח ולא להקשיב לאחרים אז הם נמנעים מלהיכנס איתו לפינה הזאת. אז מה עושה פרובוקטור שלקחו לו את הכלי העיקרי שלו לקבלת תשומת לב מהמצלמות? מתמרמר ומחפש בכוח על מה להתעצבן. לא שזה קשה, באח הגדול חוסר הנוחות הכי קטן מתעצם עשרות מונים ומאוד קל לקחת נושא פעוט ולהפוך אותו למוקד מריבה, אבל מכאן ועד לאיחול סרטן לאנשים הדרך אמורה להיות ארוכה.

אומרים שאין לשפוט אדם בשעת כעסו, אבל מצד שני אומרים גם שבשעת הכעס מתגלה האמת. אורנה, שאיבדה את אחותה לסרטן ממש לא מזמן, התעצבנה על שם ובצדק. מה שהוא אמר היה הכי לא לעניין ועל אחת כמה וכמה כאשר הוא מודע לרגישות לנושא שיש בבית. דווקא בזמן שהיא צעקה על שם, היא פלטה משפט שהוא לא הכי פוליטיקלי קורקט כלפי דיירת אחרת בבית האח. היא אמרה "לשונאים שלי, לערבי!!, לאף אחד בעולם אני לא אאחל את זה". אף אחד לא יאשים את אורנה בשמאלנות יתר, אבל עצם ההדגשה של המילה "ערבי" כדבר נוראי באותה מידה כמו "השונאים שלי", כשממש לידה עומדת ערביה ושומעת כל מילה, היה פוגע לדעתי כמעט כמו המילים של שם. אני שמח שתאלין מאמינה במשפט שפתח את הפסקה הזאת ולא שפטה את אורנה לרעה בשעת כעסה, אלא לקחה אותה הצידה להרגע ואף אמרה לה "שהיא מתחילה להגיד דברים שלא כדאי להגיד". עם זאת, אני לא אתפלא אם תאלין תסתכל על אורנה אחרת משהסתכלה עד עכשיו.

בקטנה

  • אמרתי את זה באחת העונות הקודמות ואני אגיד את זה שוב – לראות מסיבת אזניות בלי לשמוע את המוזיקה גורם לכל הרוקדים להראות ממש מטופשים. וככל שיש פחות רוקדים על הרחבה זה נראה אפילו יותר מטופש. ואם אחד הרוקדים הוא חמימו, אז בכלל.
  • בעריכה הפרק זה נראה כאילו אביחי רצה לצאת על אנשים בגלל שהם התבכיינו. אבל חוץ מהפעם הזאת אביחי תכנן להתעמת עם אנשים ו/או לרכל על אנשים בצורה די מרושעת לא פעם אחת וגם ביצע. בשלב מסוים העונה די חיבבתי אותו אבל ככל שעובר הזמן הוא יותר ויותר עולה לי על העצבים (לא כמו תהילה ושם וחזי, אבל עדיין).
  • אנדל נזכר בדיעבד שהוא כן מעוניין בעדן ובא להתבכיין לאח הגדול שהוא לא הניח תשתית לזה. בפועל לא רק שהוא לא הניח תשתית, הוא גם טרח לשבור את היסודות שעדן עצמה הניחה. הסיכוי היחיד שלו שיקרה ביניהם משהו זה אם יקרה הבלתי יאומן ועם ישראל יבחר להדיח את חזי באחת ההדחות הקרובות. כבר עכשיו הרומן בין חזי לעדן מגיע לשלב שיהיה בעייתי מבחינתה לעשות ריבאונד  אם הוא יודח.
  • אמרתי את זה באחת העונות הקודמות (השנייה) ואני אגיד את זה שוב – משימת הארגזים היא משימה גאונית ולו רק בשביל לראות את העורכים נאלצים להראות את הארגז המתאים בכל פעם שמישהו מדבר.
  • הראו במהלך המשדר את חמימו פונה את שני שבארגז ומבקש ממנה לצאת ולדווש. מה שלא הראו זה איך הוא במשך מעל רבע שעה שיגע אותה שתצא מהארגז עד שהיא צרחה לחזי שעבר במקום שייקח אותו משם.
  • שמעתי שמועה גם שבמהלך המשימה אנדל אשכרה ביקש שיכניסו לו לארגז סיגריות ומצית אבל אני לא יודע עד כמה זה נכון.
  • חזי מעצבן אותי לא רק בגלל שהוא באופן קבוע פוגע בפייבוריטית של הבלוג (שני), אלא גם באופן כללי אני מקבל ממנו תחושה של אדם לא אמין. בינתיים התפרסמה עליו כתבה לא מחמיאה.
האח הגדול 8 - אנדל קבדה

אנדל, איחר את הרכבת לגן עדן

שווה ציטוט

  • "אתם רוצים לראות את הכחולים שיש לי בתחת?"
    עדן חושבת שאנחנו בתכנית מסוג אחר
  • "אני לא מצחצח שיניים ולא מתקלח"
    אביחי מסביר למה אנשים מתרחקים ממנו לאחרונה
  • "לא רוצה להיות פה"
    תהילה בתפילה שנענתה
  • "אין לי מושג באיזה צד מהגוף שלך אתה שומע אבל כדאי שתלך לפרוקטולוג ותוציא את הבאט-פלאג מהתחת"
    שני הוציאה את הבאט פלאג מהפה
  • "איחיכו לחדגככי חחכוי כטטינחלי אבסיו"
    משפט ממוצע של חמימו
  • "מה יקרה אם תסבלי עוד שבוע, את תגדלי מזה"
    אנדל חושב שתהילה צריכה עוד לגדול??
  • "אני קלאוסטרופובית"
    יש משהו שתהילה לא סובלת ממנו?

ולסיום סיומת

משימת העשירים והעניין נמשכת כנראה עוד שבוע (עושים אותה ארוכה כמו המשימה המקורית, מפתיע). אם זה יהיה כמו במקורית, בשבוע הבא יתנו לאחד העניים משימה סודית לגנוב חפץ שהעשירים היו צריכים כביכול לשמור עליו ויהיה מותר לו לשתף במשימה עני אחד נוסף לבחירתו. בעונה השנייה אלו היו אלירז וגואל. העונה אני מהמר על אביחי ושם.

תגיות:, , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *