האח הגדול 8 - כוכב פרי ושמוליק ספן

האח הגדול 8 – על הפלנצ'ה

ינואר 18, 2017 12:32 pm מאת

חשבתי ללכת למלא לוטו. זו ההדחה השלישית שבה מי שהעדפתי שיודח אכן הודח וכזה רצף לא קרה לי מאז העונה השנייה. אני מרגיש את המזל שלי חוזר אז זה נשמע לי רק הגיוני ללכת למלא לוטו. חישבתי בראש את הסיכויים והבנתי שהסיכויים שלי לזכות בלוטו אפילו יותר גבוהים כי שם אין התערבות הפקה… או שמא? אם אין התערבות הפקה בלוטו אז איך זה שלא זכיתי עד עכשיו? אני קורא מכאן לחקירה נרחבת בנושא ועד שזה יקרה, מי רוצה להקים איתי את לוטו האח הגדול? אף אחד? טוב, יאללה מספידים.

הספד לכוכב ושמוליק

האמת שאת כל מה שהיה לי להגיד על כוכב אמרתי בפוסט הקודם. אז ההספד הזה יהיה בעיקר על שמוליק.

שמוליק היה הצד החביב והבלתי מזיק של הצמד. הוא ידע להסתדר עם כולם, לקחת את כל מה שקורה בבית האח בהומור ובקלילות, להגיד מילה טובה כשצריך ולהיעלם ברקע כשלא. הוא מסוג המתמודדים שהיו מגיעים לגמר רק בגלל שאף אחד אף פעם לא היה מעמיד אותם להדחה. מצד שני הוא מסוג האנשים שלא היו מגיעים לגמר כי כשהייתה מגיעה ההדחה הגורפת הם אלו שלא היו מקבלים יותר מדי קולות.

שמוליק התייחס לשהות לאח הגדול כמו שצריך להתייחס אליה – כקוריוז שהוא הגיע אליו רק בגלל הקריזים של אשתו וכעוד משהו שצריך לעבור איתה בשביל שהיא לא תאכל לו את הראש אח"כ על איך שבגללו הם פספסו את זה שיזמינו אותם להשקות.

היה שלום שמוליק, היית דייר נעים ותודה שהצלחת, מדי פעם, קצת, ממש טיפה, לתת לנו רגעים כיפיים על המסך.
היי שלום כוכב, היית דיירת… מיוחדת. ותודה על הצחוקים שבצבצו פה ושם בין התלונות והריכולים.

האח הגדול 8 - עדן סבן ושם ברדוגו

והם נותרו שניהם והם גלויים לאש… אהמ… למצלמות

צרות בגן עדן

עדן היא התגלמות כל הטוב והמושלם בבית האח הגדול… או לפחות ככה היא רואה את עצמה. כשהיא מדברת על אחרים מאחורי הגב זה לא ריכולים כי היא אומרת להם את הכל בפנים… זאת אומרת את כל החלקים שהיא מרגישה שהם יקבלו ברוח טובה.

עדן גם לא מבינה איך זה שהצופים בבית מתחברים דווקא לרוע ומדיחים את החברים שלה אחד אחד. הרי זה ברור לה שאלו האחרים שמתנהגים שלא כמו שצריך, ושהצופים בבית פשוט לא רואים את המצב לאשורו כפי שהיא רואה אותו מתוך הבית, אחרת בוודאי שהם היו מסכימים איתה, מעלים אותה על כס מלכות ומדיחים את כל האנשים הרכלנים והרעים האלה שאי פעם העמידו אותה להדחה.

עדן היא ההתגלמות של הילדה הפופולרית בבית ספר שנמצאת עם החברים הפופולריים שלה וביחד הם בטוחים שהם ברמה אחת מעל כל השאר. הם לא רואים כשהם פוגעים באחרים כי הערך שלהם בעיני עצמם הוא כל כך גבוה שזה לא נתפס שהם מסוגלים לעשות משהו לא נכון.

בקטנה

  • ה"רומן" הלא קיים בין אורנה ודן יכול להיות יותר קיטשי? יותר משוחק? פחות אמין? אני מניח שבפרקים הבאים נגלה שהתשובה לכל השאלות האלו היא כן.
  • עדן טענה לכל אורך התכנית שהיא לא רכלנית אבל במהלך השבוע שעבר בכל פעם שראיתי את עדן בשידור החי היא דיברה על אחד הדיירים האחרים (בד"כ מהקבוצה השנייה), ניתחה אותו מנקודת המבט שלה ולא הפסיקה. אצל דיירים אחרים שומעים פה ושם שיחות על נושאים שמחוץ לבית האח. אצל עדן זה לא קיים.
  • כשנשמעו ברחבי בית האח הגדול קולות של כלב ים פצוע, הייתי צריך ממש להתאמץ בשביל לזהות שבו כוכב בוכה (או עושה את עצמה בוכה) בחדר האמבטיה. ולמה היא בכתה? כי איך שהיא מתנהגת זה לא לרמה שלה. ולזייף בכי בחדר האמבטיה זה כן?
  • ידעתי שאביחי שחצן אבל לטעון שרק בגללו מעיין נשארת? הייתי אומר שרק בגללה הוא נשאר אבל הוא עוד לא היה בהדחה מסוכנת אז אפילו את זה אי אפשר להגיד עליו.
  • 75 עברות תקציב. ידעתי שהם ישנים פה ושם במהלך היום ומדברים פה ושם (הרבה פה ושם) על הדחות ומה שקורה בחדר האח, אבל לא ציפיתי למספר כזה. אם ימשיכו ככה (ואנדל בימים האחרונים פסל הרבה במחאה על זה שלא קנו מספיק סיגריות) אז הם יכולים לוותר לחלוטין על משימות התקציב. גם ככה זה לא מועיל להם בשום צורה.
  • אני לא ממש מחבב את חמימו. רוב הזמן הניסיונות שלו להצחיק הם פתטיים, רעשניים ומשעממים אחרי שנייה. אבל מדי פעם באה לו הבלחה חביבה והקטע של לגרום לשמוליק להיכנס למיטה של אשתו היה איכותי. שאפו.
האח הגדול 8 - חיים שועי

לפעמים יוצאים לו קטעים טובים

שווה ציטוט

  • "אם הוא יכבה את המצלמות תקבל יותר"
    אורנה שומרת מצלמה
  • "שני, אנחנו צריכים לפתח איזה רומן"
    אנדל לא לומר מניסיון של אחרים
  • "מאסתי ברומנים בבית האח הגדול"
    שני אומרת את מה שכל הצופים חושבים
  • "דברים שאני אומרת מאחורי אביחי, הוא יודע אותם"
    עדן מסבירה שאביחי לא רואה אבל כן שומע
  • "אלוהים ישמור כמה כוח יש לכן בלסת"
    אנדל לכל הרכלניות – BURN!!
  • "גברי, בום! עולה למיטה"
    חמימו מסביר על דרכי חיזור של ניאנדרטלים
  • "אתה לא מכיר אותי כשאני רוצה להיות רעה"
    כוכב, עד עכשיו היית רעה במקרה?

ולסיום סיומת

האח הגדול רוצה להיות חיובי ובמהלך יומיים הדיירים יחויבו לענות "כן" להצעות שיוצעו להם. הצעות שיתחילו טוב וכנראה שיעשו יותר ויותר מוזרות/מגעילות/מפחידות עם הזמן.

תגיות:, , , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *