דה ווייס 4 - שרון רוזנבאום

דה-ווייס 4 – מלא דמעות, כאבים…

ינואר 19, 2017 4:09 pm מאת

דה ווייס ממשיך, אני עמוס בעבודה. אין חדש תחת השמש ואין לי זמן לפסקת פתיחה (אז תסתפקו במשפט) יאללה מזמרים.

"Ain't nobody" – ניצן שייר ודורין הירבי

שתי הזמרות נשמעו מעולות. האמת, אם הייתי רק מקשיב ולא צופה בתכנית הייתי חושב שמדובר בזמרת אחת בלבד (לפחות בקטעי הסולו), כי ההבדל בין הקולות שלהם היה כמעט בלתי מורגש. דווקא בגלל שהקולות שלהם היו מאוד דומים, ההבדל המשמעותי שאפשר לשפוט בגינוי היה ההופעה על הבמה וכאן לדורין יש ייתרון מובהק בכך שהיא יכולה לזוז והתנועע מול הקהל. במקרה הזה, כפי שנרמז, אני הייתי בוחר בדורין.
אברהם לעומת זאת בחר בניצן ואת דורין אף מנטור לא הציל.

"על הגשר הישן" – שרון רוזנבאום וחן כהן

ראשית אני חייב לומר למירי שאפו על אחלה בחירה של שיר. הביצוע של חן נשמע לי מאוד מונוטוני דווקא במקומות שבהם היה אפשר ואפילו נחוץ לשחק קצת עם הקול. אצל שרון, לעומת זאת, היה הרבה יותר עומק בקול ואפשר היה לשמוע את המקצוענות שלה נודפת מהבמה. הפעם לתמימות ולחוסר הניסיון של חן היה חסר חן ולכן אני הייתי בוחר בשרון.
מירי חשבה אחרת והחליטה להמשיך עם חן. את ליאור אף מנטור לא בחר להציל.

"מלך העולם" – שגיא סרי ואבי גאנז

הבחירה של המתמודדים לשיר את השיר חצי בעברית וחצי באנגלית הייתה מעולה וגם הביצוע היה נהדר. שגיא שר בסדר אבל לא מדהים והקול שלו פשוט החוויר על מול העוצמה העצורה בקולו של אבי (זו לא שגיאת כתיב, באמת אפשר היה לשמוע איך אבי עוצר את עצמו מלפתוח פה כמו ששמענו באודישנים). לאותה עוצמה מנועה עדיין הייתה נוכחות כובשת שלטעמי הפכה את הביצוע למה שהוא היה. אם לא ברור עד עכשיו אני הייתי בוחר באבי.
שלומי בחר דווקא בשגיא ואבי נשאר בלתי מוצל.

דה ווייס 4 - אבי גאנז

מלא עוצמה עצורה

"היא לא אומרת כלום" – טל מדיוני ורדה קיריצ'נקו

ראשית אני חייב להתרעם על מה שמירי אמרה – השיר הזה היה מעולה ובהחלט אפשר לשפוט על פיו אודישנים. לא כל שיר אודישנים חייב התפתחות קולית והצגת מנעד, גם להגשה מינימלית יש מקום ולדעתי שם דווקא אפשר לזרוח. באשר לביצוע, שתי הזמרות שרו מעולה ולא הרגשתי שאף אחת מהן התבלטה במיוחד יחסית לשניה מבחינה קולית. כאן באה לידי ביטוי ההגשה ואני חשתי שההגשה של טל הייתה טיפה יותר אמינה ועוברת מסך מאשר ההגשה של רדה ולכן אני הייתי בוחר בטל.
אביב בחר דווקא ברדה וטל עזבה את התכנית מבלי שיצילו אותה.

"בראשית" – עמי נגר ובנימין דנישמן

זה היה הביצוע היחיד שבו הבחירה הייתה קלה בשבילי. עמי שר מעולה, באופן רגיש וניכר היה שהוא מצליח להעביר את התחושה שהשיר אמור לשקף. בנימים לעומת זאת שר באופן צעקני, הרבה יותר טכני ופחות רגשי. אפילו כששניהם עלו לגבוהים אהבתי הרבה יותר את ההגשה של עמי ולכן אני הייתי בוחר בו.
אברהם אכן בחר בעמי ואת בנימים בחרו המנטורים שלא להציל.

"Stay" – ג'וי נאג וליאור צברי

עוד ביצוע עם שתי מתמודדות כמעט באותה רמה ושוב מצאתי את עצמי מתקשה להחליט בין השתיים. בסופו של דבר אהבתי יותר הגוון הטיפה מחוספס בקול של ג'וי ורק בגלל זה הייתי בוחר בה.
גם מירי בחרה בג'וי אבל אין מה לדאוג לליאור כי גם אברהם וגם שלומי בחרו להציל אותה והיא הלכה עם אברהם.

תגיות:, , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *