האח הגדול 8 - מעיין אשכנזי

האח הגדול 8 – שעמום שכבר היה

ינואר 30, 2017 10:22 pm מאת

לאחר שדיברו על רעידת אדמה בבית ועל דברים שלא נעשו כמותם בשום בית אח גדול בעולם מסתבר (וזה היה די צפוי) שהדבר החדש הזה שלא נעשה מעולם הוא גלגל הצלה פשוט למתמודד שהודח. קונספט שמועתק מעשרות תכניות אחרות שעשו אותו קודם. בכלל, מישהו צריך לדבר עם כותבי הטקסטים של האח הגדול על בילד-אפ מוגזם. בשלב מסוים (שכבר עבר מזמן) הצופים לומדים לא לסמוך על מה שהמנחים אומרים. מצד שני המנחים בעצמם צוחקים על זה כל הזמן אז אולי זה בקטע אירוני, מודע לעצמו, אידיוטי בכוונה ומעצבן במופגן. יאללה מתעצבנים.

ולמה עוד מתעצבנים? כי ממש נאבקתי בשביל לכתוב את הפוסט הזה. לא היה לי חשק. המעטים שעוקבים אחרי הבלוג ישימו וודאי שהפוסט מתפרסם באיחור של יום. זה בגלל שישבתי מול הבלוג וניסיתי להוציא פוסט סטנדרטי מהמקלדת ללא הצלחה (וגם בגלל שיש לי ים של עבודה, אבל עם זה לבד הייתי מסתדר). הוויכוחים שהיו הפעם התכנית כבר היו בעבר, האנשים שמעצבנים אותי על המסך כבר הודחו (והיחידה שלא עצבנה אותי והודחה בחרה שלא לחזור), ואפילו עידו רוזנבלום לא הצליח לעורר בי חיוך כמו שעשה בעונה הראשונה.

אין לי חשק לכתוב מגילה על השומנים של תהילכס, או על ההתחסדות של אורנה או אפילו על ה"אסרטיביות" המחודשת של חזי. אלו אנשים שכבר לא בא לי לדוש בהם והם רק מעייפים אותי במקום לעורר בי עניין. אז ברשותכם אני אכתוב כאן כמה הגיגים קטנים על הפרק ולעזאזל הפורמט.

  • אביחי מנסה לתעל את הזה שתהילכס יצאה עליו ולהתמסכן לאח הגדול שהולכים לעשות עליו חרם אה-לה-שי-חי. "אני מרגיש שאני הולך להיות הדייר הבודד של הבית" הוא ממלמל ואוחז בידה של ה"תני" הפרטית שלו – מעיין. אבל זה לא עובד לו, כי הוא לא שי חי (לא שזה כזה כבוד להיות שי חי) וכי זו לא העונה של שי חי וכי בחייאת, כל העונה הזאת היא מחזור אחד גדול אנחנו לא צריכים גם דייר ממוחזר.
  • לראות את חזי ואנדל מתלהמים על עדן זה היה כמו לראות שני ניאנדרטלים רבים על פיסת עוף. המשפט של חזי "אתה יודע שאם היית אומר שאתה רוצה אותה הייתי מתרחק" נודף מרכושנות. לו הייתי עדן הייתי יוצא בשלב הזה על שניהם וצורח עליהם שהיא לא איזה חפץ שמי שרוצה אותו יכול לקבל אם האחר יוותר.
  • ואם מדברים על אנדל, הוא יצא דביל בתקציב. ואם זה אכן הוא תכנן מראש בסוף להסכים לשני שקיות טבק אז הוא יצא דביל כפליים. למה לעשות כל כך הרבה רעש וכאב ראש ולגרום לאנשים להרגיש כל כך רע אם אין ביניכם באמת שום מחלוקת? ועוד להתעצבן על כוכב שאמרה "לא באלימות"? מה זה מה שהוא עשה אם לא אלימות?
  • והכי נורא זה שהחברים שלו עוד ניסו להצדיק אותו. "מותר לך למחוק את הלוח" אורנה מלמלה בקול ענות חלושה תוך שהיא עוברת על חצי מהערכים שהיא מעניקה לעצמה.
  • ורק שאפו אחד לעדן על שלא הסכימה להצעה הנכלולית של שמוליק להסכים עם אנדל ואז לשנות את ההזמנה בחדר האח. זה שמישהו בסביבתך מתנהג כמו דביל, לא אומר שלך מותר להיות חלאה.

אין לי מושג על מה אני אכתוב ביום שלישי. בטח שלא הספדים לאלו שכבר הספדתי. אולי אם אורנה תודח אנטי אכתוב עליה משהו. אני בכל אופן צופה מחר פרק משעמם במיוחד.

 

תגיות:, , , , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *