האח הגדול 8 - הדיירים החדשים

האח הגדול 8 – חדשים

פברואר 16, 2017 8:37 am מאת

עוד שבוע עבר לו וגם הפעם ביום ראשון לא היה לי חשק או כוח לכתוב פוסט, ואפילו לא הייתי חולה, סתם עומס מטורף בעבודה שהשאיר אותי חסר כוח בסוף היום… והיום שלמחרת. הפעם לעומת זאת יצאה לדרך המשימה שהכי אהבתי בכל תולדות האח הגדול – משימת ההתעלמות ועם טוויסט שיכול להיות מעולה ויכול להיות אידיוטי – המשימה התחילה רגע לפני כניסת הדיירים החדשים מה שאומר שבמשך יומיים 4 דיירים חדשים יסתובבו בבית ואף אחד לא יתייחס אליהם. יאללה מתעלמים.

ג'ודי עמר היא מהנדסת מכונות בת 24 שעובדת כמלצרית. נולדה במקור בנורווגיה, אומרת שחסרה לה זוגיות ומספרת שעברה לא מעט ניתוחים פלסטיים. היא פגשה את אביחי במהלך המיונים לתכנית והיה ביניהם איזה ניצוץ שהיא מקווה להדליק מחדש אם "היא תזהה שהקשר שלו ושל מעיין מזויף". היא הגדירה את עצמה כ"מעיין בגרסה קצת יותר חכמה ושיער שחור"  כך שנראה שהיא מתכוונת ללכת על ה"רומן" בכל הכוח. מעבר לכך היא טירחה לומר שהיא לא אוהבת את אורנה כי היא רואה בה אדם לא אמיתי ש"שומרת נגיעה מעל השולחן".
רושם ראשוני: קשה לי להעריך מתמודד שמגדיר את עצמו ע"פ מתמודד אחר. יכול להיות שאם לא הייתה משווה את עצמה למעיין הייתי מעריך אותה יותר. עם זאת גם העובדה שהיא רואה באורנה אדם לא אמיתי בגלל נושא שמירת הנגיעה הוריד לי ממנה קצת. את דעתי על נושא שמירת הנגיעה של אורנה כתבתי בפוסטים קודמים. סה"כ, אני לא חושב שאני אחבב אותה.

שרון גל, שכולנו כמראה מכירים, הוא בן 42 , גרוש פלוס 2 מגבעת שמואל. אנחנו מכירים אותו כמנחה טלוויזיה לשעבר וחבר כנסת לשעבר שרצה להעביר חוק "עונש מוות למחבלים", שהתבטא בעד אלאור אזריה, ושנטען שהטריד מינית. מידע "מעניין" נוסף – הוא יצא בעבר עם אביבית בר זוהר, אל האח הגדול הוא נכנס, לטענתו, בשביל להוות קונטרה לשם מהצד הימני של המפה. יש שמועות שאני לא יכול לאמת שהוא נמצא בחובות רציניים ושהכניסה לאח, מעבר לכך שהיא תרפד את חשבון הבנק שלו, נועדה גם כמקלט מהנושים שלו עד שיוכל להחזיר את החובות.
רושם ראשוני: זה לא כל כך ראשוני אבל אני מאוד לא מחבב את שרון גל, לא את הדעות שלו, לא את ההתנהלות שלו ואני די בטוח שאני לא אחבב אותו גם בבית האח. הטענה שהוא נכנס בשביל לתת קונטרה לשם היא די דבילית כי מזה כמה שבועות ששם כמעט ולא מתבטא בנושאים פוליטיים וגם אם כן, זה לא מגיע למשדר המרכזי.

האח הגדול 8 - שרון גל

נכנס בשביל לברוח מנושים?

אנסטסיה טל היא דוגמנית בת 23 מנתניה. היא נולדה בבלרוס. בגיל 16 עברה לגור לבד. בגיל 21 הפכה לאמא. מבין דיירי האח הגדול היא חמה (משום מה) על דן ומפנטזת על מרובע אהבה, היא, אורנה שני ודן. היא מספרת גם שהיא מכירה את שני מחוץ לבית האח ושהן עבדו ביחד פעם. מבין כל המתמודדים החדשים היא מקבלת את אות הסטייל על כניסה בשמלה שחורה עם הדפסי עלים ירוקים. אמנם לא הביגוד הכי מדהים שנראה אי פעם באח הגדול, אבל כן מראה על תעוזה וקריאייטיביות.
רושם ראשוני: אין כל כך רושם ראשוני. אני לא ממש האמנתי לה כשברברה על מרובע האהבה. היא נראית לי אימפולסיבית ואחת שמחזיקה מעצמה קצת יותר ממה שצריך,  מה שבטח יכניס אותה לתאקלים עם דיירים אחרים בבית.

עומר גורדון הוא דוגמן בינלאומי בן 36. הוא חי רוב הזמן במילאנו לאחר שנסע לשם כדי להזניק את קריירת הדוגמנות שלו. הוא נשאר עד היום עם אותה סוכנות בה הוא התחיל. במהלך הזמן הוא החליף 15 דירות ובעשור האחרון הוא טוען שהוא חי את החיים הטובים (דירה יפה, אוכל טוב וכו'). הוא רוצה ילדים והוא אוהב נשים חזקות (הוא משום מה הזכיר את שני). הוא מקבל את אות האנטי-סטייל על כנסה בחליפה שחורה/חומה עם חולצה לבנה עם ג'קט מוזר שכנראה הגיע מדמיונו הפורה מדי של אחד ממעצבי האופנה במילאנו – זה לא נראה טוב.
רושם ראשוני: העובדה שהוא נשאר עם אותה סוכנות מאז שהוא התחיל ועד היום מרמזת שהוא אדם נאמן ויציב ולכן אני מאמין שאני אחבב אותו. מצד שני, אנשים נאמנים ויציבים בד"כ לא מחזיקים הרבה בבית האח כי מהר מאוד הם הופכים למשעממים ולכן עומר הוא הניחוש שלי לאדם שיודח ראשון מבין החדשים.

בקטנה

  • בזמן שאורנה הסבירה לאסי את האמונה שלה בנושא שמירת הנגיעה, שם עמוד מאחורה והתפקע מצחוק. כאשר אסי שאל אותו בנושא, שם ענה שקשה לו לקבל אנשים שלא הולכים עם האמונה שלהם עד הסוף (במילים אלו או אחרות). מבחינתי זה אומר שדווקא שם שמציג את עצמו כ"נאור" הוא יותר מקובע מאורנה למשל שמקבלת את היכולת של אנשים לקבוע לעצמם מה נכון ומה לא נכון.
  • לא היה ברור לי אם זה שאנדל הצליח לפתוח את הדלת ולהפגיש בין משי לחמימו הייתה בחירה של ההפקה או שהוא אשכרה שבר להם את המנעול.
  • בקושי הראו את הקטע של הסלסה למרות שעשו להם את זה לפחות 3 פעמים שראיתי. כנראה שלא היה לזה את האפקט הקומי שהם ציפו לו.
  • שני הפכה סופית לקריקטורה של מתמודדת ריאליטי כשנכנסה אל האח הגדול ודרשה ממנו שיוציא אותה "עכשיו" רק כדי להרגע אחרי מספר דק'.
  • האח הגדול עשה לדיירים חיים קלים עם המשימה. הסיכוי שחמימו היה עולה על משהו שקורה מסביבו בלי שהם יפשלו בצורה משמעותית שאף לאפס. זה מזכיר קצת את המשימה שבה עבדו על בובליל בעונה הראשונה כשהוא עבד בחדר המשימות והיה בטוח שכולם עובדים, אבל בפועל כולם עשו חיים בחוץ. גם אז עינב אמרה שהסיכוי שבובליל יעשה על זה שואף לאפס – אותו הדבר עם חמימו.
  • הקטע של הנייר שהיה כתוב עליו משי אבל חמימו קרא "סיה" היה בגלל שזה היה כתוב בצורה כזאת שממרחק מסוים הטקסט באמת נראה כמו "סיה".
  • בפוסט הקודם דיברתי על פרסומות סמויות גלויות, הפעם ממש עשו פרסומת סמויה לרשת משקפיים שלא אנקוב בשמה. רשות שנייה… איפה אתם?
  • באשר לאביחי ומעיין… לא מעניין. שיפסיקו לחפור לנו עליהם חצי תכנית.
האח הגדול 8 - הדיירים עושים סלסה

כמעט ולא הראו את הסלסה

שווה ציטוט

  • "אח שלי זה נחשב נימוס?"
    חמימו, ממך זה הכי נימוס שאפשר לצפות
  • "איך הוא נתן לי רמקול? איך הוא עשה דבר כזה?"
    חמימו בהלם מזה שהאח עושה דברים שיחרפנו את הדיירים.
  • "בוא תראה, היא מורידה לבגד ים. היא מושלמת"
    מעיין מנסה לרמוז לאביחי שיסתכל על נשים אחרות וישחרר אותה
  • "צלצל צלצל צלצל צלצל צלצל צלצל"
    מעיין ושני ברינגטון חדש
  • "את סיה?"
    חמימו אשכרה חשב שסושרד הפך את סיה להיות החברה שלו

ולסיום סיומת

מאז סוף הפרק ועד כתיבת הפוסט הזה כבר הספיקו להכניס לבית זקנות שעשו התעמלות בשכשוכית, רקדנית שרקדה על עמוד, אדם בתחפושת תוכי שחזר אחרי הדברים שהם אמרו ושיגע אותם וגנב שלקח להם חפצים אישיים. הם עשו לא מעט פסילות אבל בינתיים האח עוד לא עצר את המשימה.
הקטע הכי חביב, שאני תוהה אם יגיע למשדר המרכזי, היה כשהחדשים דיברו על משי ורק אז נפל לאנסטסיה האסימון "משי? חשבתי כל הזמן שהוא אומר שהוא אוהב את 'מסי' הכדורגלן".

תגיות:, , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *