האח הגדול 9 - סמואל חג'ג'

האח הגדול 9 – עוד לא שם

מאי 9, 2018 12:33 am מאת

מישהו צריך לספר לרשת איך בונים רגעי שיא, כי רגע הגילוי של ה"עבודה בעיניים" הראשונה העונה היה האנטי קליימקס הגדול ביותר בתולדות האח הגדול. ברצינות רשת, כל מה שהייתם צריכים לעשות היה לא לספר לחדשים שהכנסתם אתמול "ותיקים" ולתת להם לגלות בעצמם כשה"ותיקים" ייכנסו לבית בהפתעה אחרי שהשידור יסתיים – כשהם לא יצפו לזה. במקום זה, שניה אחרי שהם נכנסו לבית שפכתם את הכל. אפילו לדיירים החדשים היה מבט של "אוקיי, זה הכל?". אז עוד פרק של האח הגדול, עוד משדר פתיחה, עוד ממלכתיות מוגזמת עוד בדיחות מאולצות עוד צנזורים בדמות בריכה ריקה ועוד פוסט שנכתב באיחור של יומיים. יאללה ממשיכים.

האח הגדול 9 - בריכה

עודף צנזורים – הפריים שהופיע הכי הרבה בשידור החי מהבית

החדשים

אינה סטיוארט היא בחורה שטחית, או לפחות מנסה להצטייר ככזו. חשוב לה להתלבש מחוייט, הולכת עם משקפיים פיקטיביות כי זה יפה, בזבזנית בטירוף, טסה רק במחלקה ראשונה או ביזנס, היתה עושה לעצמה קצת ישבן, חשוב לה שבן הזוג יהיה מתחשב כמו… פוטין? והיא לא מתחברת ל"עמך". אה, והיא מתווכת נדל"ן חובבת אגרוף – שני דברים שקצת גורמים לי לפקפק בדמות שהיא ניסתה לצייר לנו. הכניסה לבית היא כמעט התעלפה מהתרגשות ואני מתאר לעצמי שהיציאה (אמצע העונה להערכתי הראשונית) לא תהיה טובה יותר.

תמי מונטג היא היוצאת בשאלה השניה שנכנסה לבית. היא יצאה בשאלה בעקבות אמא שלה (אסתי ויינשטיין) אחרי שלטענתה הרגישה לא שייכת כבר מגיל 14. ב גיל 17 כבר שידכו אותה, ו 8 חודשים אח"כ היתה בהריון. 8 חודשים אחרי הלידה ארזה את מטלטליה, את בנה והלכה בעקבות אמא שלה. היום היא סטייליסטית חילונית לכל דבר. במבט ראשון היא נראית אינטליגנטית ומאחר ואני מחבב אנשים שיודעים לצאת מהגבולות שהציבו להם בצעירותם, יש לי תחושה שאני אחבב אותה גם בהמשך העונה.

סמואל חג'ג' הוא צייר שגר בניו יורק ומצייר בסגנון היפר ריאליזם שזה כבר נותן לו נקודות אצלי כי זה אחד הסגנונות הכי מרשימים מבחינה טכנית לדעתי. הוא אוהב לעשות מדיטציות ומצפה לעשות לפחות 10 כאלה ביום בתוך הבית כדי להרגע. לדעתי האישית ככל שתתקדם העונה הוא יצטרך הרבה יותר מ 10 ביום. יותר כמו מדיטציה אחת ארוכה שלא נגמרת ומופרעת רק ממשימה למשימה. נראה כמה רגוע הוא יצליח לשמר את עצמו בהמשך.

האח הגדול 9 - סמואל חג'ג'

אוממממממממ…. אוממממממ… כן האחות הגדולה.

אורלי יחזקאל מנקה בתים של פלצנים, אבל היא מתכוונת פלצנים באהבה (זה לפחות מה שהיא אמרה כשהיא נזכרה לפתע שמה שהיא אומרת ישודר לאותם פלצנים). אגב, בין הפלצנים האלה אין את ביבי כי היא לא סובלת אותו (אבל לא מהסיבות הנכונות). למרות שהיא הצהירה שהיא אוהבת בגדים מנומרים (אוי ואבוי) היא בחרה להיכנס לבית בחולצת זהובה נוצצת וחצאית מיני שחורה בוהקת וסנוורה אותי ואת חוש הטעם שלי למשך כל העונה.

תומר (בן יעקב) רוטשילד קיבל מוזיקה של "מסודרים" מהשניה הראשונה שהופיע על המסך. הוא גר בפנטהאוז, יש לו פורשה, יש בבעלותו שני ברים, הוא איש עסקים, יזם, משקיע במטבעות וירטואליים ובעצם  נכנס על תקן העשיר שחי את החיים הטובים. מצד שני יש לו שני פיטבולים שזה כבר נותן לו נקודות אצלי, וממה שהתרשמתי לא נראה שהוא מפונק במיוחד. אני חושב שהוא ינסה לתפוס בבית את תקן ה "וומנייזר".

לירון אופיר הוא פקח חניה (כבר חצי מהצופים רוצים להדיח אותו) שמנסה בכוח להטמיע ביטויים כמו "חיצחוץ" ו "סיבסוב" בשפה העברית. הוא עושה את זה כבר בתוכנית הראשונה כי אני לא חושב שהוא יחזיק מעמד הרבה מעבר. העיקר שהוא גרם לאחות הגדולה להשמיע את "תודה" של רץ חדד… לא מכירים? גם אני לא.

סימה בכר כנראה היתה מאוד יפה פעם. עכשיו היא נראית כמו גוש בוטוקס אחד ענק. אבל זה בסדר, היא הרי אמרה שבמיאמי הכל פייק. מצד שני היא ציונית שמאוד מאוד אוהבת את ישראל, ומאמינה באלוהים ואוהבת את ישראל וציונות ושבתות והיא כבר הזכירה שהיא אוהבת את ישראל? טוב, היא חוסכת לבית אבות אז יכול להיות שהיא מתכננת את ימיה האחרונים כאן ולא במיאמי. אל הבית היא נכנסה בשמלה זהובה מזעזעת שגרמה לבגדים של אורלי להראות סבירים, ועם כל כך הרבה איפור שנראה כאילו הפנים שלה הם חלק מהשמלה.

בקטנה

  • הדיירים ה"ותיקים" לא ממש הבינו מה זה "נא להתנהג בהתאם" ובמהלך השידור החי הספיקו להזכיר שהם מעשנים סמים, לדבר על השמועות על כניסה של דיירת לפני שהיא נכנסה ולהתעלם לחלוטין מהמנחים שמדברים אליהם. במהלך הימים שאחרי הכניסה השניה המצלמה עברה לצלם את הבריכה הריקה (בפעם המאה) וכשחזרו אל הדיירים נראה היה שהאחות הגדולה נזפה בהם קשות.
  • עוד במהלך הימים האחרונים, <לבקשת מתמודד שורה אודותיו הוסרה>, אינה וסמואל התחברו להם ונראה שם ניצוץ? של רומן, הדיירים העמידו להדחה ע"פ רושם ראשוני (מזכיר קצת את העונה הראשונה, שם בוריס הודח אחרי יומיים והוחזר), ונראה שלפחות דייר אחד (אילן קורן) קיבלת משימה סודית. הפרק הקרוב יהיה הראשון שיראה באופן ערוך מה קורה בתוך הבית ואני חושב שזה יהיה המבחן האמיתי של רשת. יש להם מספיק חומרים בשביל פרק מעניין, השאלה היא אם הן ישכילו להשתמש בהם.
  • ובלי קצת תלונות על האתר ועל רשת אי אפשר. כבר דיברתי על זה שאי אפשר לחזור אחורה בזמן בשידור החי כמו שהיה אפשר בעבר, וכבר דיברתי על זה שהם מפסיקים את השידור באינטרנט חצי שעה לפני השידור המרכזי בניגוד למה שהיה בעבר. אבל הדבר שהכי מעצבן הוא שנראה שרשת חזרו לקונספט של העונה הראשונה/שניה של קשת מבחינת מדיניות צנזורים. הימים הראשונים של העונה זה הזמן שבו אנחנו לומדים להכיר את הדיירים, וכשבכל פעם שהם אומרים משהו טיפה מעניין אנחנו עוברים לראות בריכה ריקה זה פוגע בכל החוויה. אני חושב שלקח לקשת 5 או 6 עונות עד שהם נרגעו קצת עם היד על השלטר וצמצמו את הצנזורים במהלך משימות ואולי גם קצת במהלך שיחות של הדיירים. אני מקווה שלרשת ייקח פחות זמן מזה.
האח הגדול 9 - אילן קורן

משימה סודית?

ולסיום סיומת

בהתאם למסורת, כל הדיירים הראשוניים בבית ואפשר לנסות ולחזות את העתיד על בסיס רושם ראשוני בלבד.

  • המודח הראשון – הייתי מהמר על לירון אופיר, אבל נראה לי שהוא זה שקיבל את החסינות, אז אני אהמר על מירב ישראל
  • החמישיה הסופית – ישראל אוגלבו, אילן קורן, מריה דומרק, לירז אסייג, תמי מונטג
  • המנצח של העונה – מריה דומרק.

אם לשפוט על פי נסיון עבר, רוב מה שכתוב כאן יתברר כשגוי.

תגיות:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *