האח הגדול 2023 – מה כמה?

יולי 19, 2023 1:33 am מאת

7! מה שבע? שבעה דיירים נכנסו בכניסה השנייה (שהיא בעצם כניסה רביעית או חמישית… תלוי איך סופרים) ומשום מה זה נראה להפקה נורמלי. הייתי מתלונן על זה אבל באמת שכבר התלוננתי על ההפקה המון בפוסט הקודם אז במקום זה אני אכתוב על העזיבה של לין וקצת רשמים ראשוניים מהחדשים. יאללה מתחילים.

ביי לין

חיבבתי את לין. לא ממש קניתי את הרומן שלה עם רוי. זה הרגיש קצת מעושה, יותר מצידו מאשר מצידה. אפילו קצת שמחתי כשהוא עזב כי באמת האמנתי שזה יסייע לה להציג את עצמה בנפרד מ"לין ורוי"… טעיתי. היא פשוט נעלמה ברקע. פחות בגללה ויותר בגלל שהעורכים בעונות האחרונות מתעסקים בעיקר בזוגות, כאילו אין עלילות אחרות בבית מלבד ריבים וזוגיות… רגע, אמרתי שסיימתי להתלונן על ההפקה.

בשידור החי אפשר היה לראות את לין ברגעים השמחים שלה וברגעים העצובים שלה וממש חבל לי שהרבה מהם לא הגיעו למשדר המרכזי. אני לא יודע אם זה הגעגוע ששבר אותה או הריבים הבלתי פוסקים מסביבה וחוסר הפידבק מבחוץ. בכל מקרה, היא החליטה לעזוב ומאחר וגם ככה היא לא הופיעה כמעט בעלילה המרכזית בסיפור של העונה (תלונה אחרונה… אולי), כנראה שזה היה נכון מבחינתה לעזוב. אני מקווה שהיא שלמה עם זה גם לאחר מעשה.

נעלמה ברקע, אבל לא בגללה

הדנדשים

7 דיירים חדשים נכנסו לבית וחלקם נשמעים כמו תחליפים זולים לאלו שכבר עזבו. עוד לא ממש הספקתי לעמוד על טיבם אז הנה כמה התרשמויות ראשוניות

ליאל

דמות הריאליטי הכי גנרית שיש. הומו עם כל המניירות שמתעסק בשיער ואיפור. יש לו סיפור חיים מרגש של הורים שהתגרשו ואבא מניאק. בטוח שהשמש זורחת לו מהתחת ושהוא מה שהיה חסר לעונה הזאת של האח הגדול.
אני די בטוח שהוא יעצבן אותי מהר מאוד (לא כמו סתיו, אבל עדיין…) ואני מאמין שהוא לא ישרוד עד הגמר.

דנה

עוד בלונדינית שמזכירה ליהוק של היפה והחנון. היא רוצה לטרוף את העולם, להיות מפורסמת אבל היא מחכה לניצוץ שיגיד לה "צאי" כי חלילה שהיא תעשה משהו. היא טוענת שיש לה לב זהב, שהיא לא עציץ ושהיא גם לא מבשלת (חוץ מחביתה או קובה).
נשמעת כמו דמות משעממת במיוחד שלא תמצא את עצמה בבית. אני מהמר על הדחה בשבועות הקרובים.

עדן

גם היא בלונדינית, אבל היא דווקא מדברת לעניין. היא נכנסת בשביל יובל לוי ומקווה שיתפתח ביניהן משהו. קצת מזכיר את משה שנכנס בשביל שרין בעונה הקודמת, אני מקווה שזה יסתיים בצורה קצת יותר טובה לשני הצדדים.
אחת הבודדות מהכניסה הזאת שחיבבתי. מקווה שהיא תישאר עד הסוף יחד עם יובל.

שיר

קוסמטיקאית בת 24 מקריית גת שגרה עם אמא שלה כי זה נוח שהיא לא צריכה לעשות כלום כי אמא שלה מטפלת בהכל. מזכיר קצת את גיא? אני מניח שגם איתה יהיו ריבים על זה שלא תעשה כלום בבית. בנוסף לכך היא אוהבת את סתיו וחושבת שהאחרים רומסים אותה. אני מניח שאפשר כבר להבין שאני לא מחבב את הדיירת הזאת במיוחד. שיר טוענת שהיא אוהבת לריב ולכן סתיו, לדעתי, לא תאהב אותה, כי היא לא מחפשת מישהי שתיקח את הפוקוס של הריבים.
אני מאמין שהיא לא תשרוד את החודש הקרוב בבית ותודח בהקדם.

ריקי

חרדית לשעבר, כיום חילונית לסבית שהצליחה יחסית והקימה חברה שמייצרת תכנים ויראליים. חושבת שהיא הגיעה לאח הגדול בשביל לנוח ובשביל להרים ליענקי. עד כאן סבבה, אבל היא גם אוהבת את סתיו אז בינתיים אני אמביוולנטי לגביה.
סה"כ נראית לי בחורה מעניינת ואם היא לא "תנוח" ותיעלם ברקע, אני בהחלט רואה אותה מגיע רחוק.

יאיר

מאמן אומנויות לחימנ, רווק שעכשיו רוצה אישה וילדים. אומר שהוא יכול להגיע לטונים גבוהים ולהתעצבן אם הוא נתקל בחוסר כנות, אי צדק ושקרים. אמרתי קודם שליאל הוא דמות ריאליטי גנרית? אז יאיר הוא אפילו יותר גנרי ממנו.
כמו ליאל, אני מאמין שהוא אולי יישאר בתוכנית זמן מה, אבל לא יצליח להגיע לגמר. כרגע, בכל אופן, הוא לא ממש מעניין.

אורי (כן, עוד אחד)

האקס של ספיר… מתקופת התיכון. כמה שפמפמו את זה, ככה היה האנטי-קליימקס. מאז הוא כבר הספיק להתחתן, להיות אבא לשני ילדים ולהתגרש. הוא אמר בתעודת הזהות שהוא לא חושב שהזוגיות בין אברהם לספיר היא אמיתית ולמרות זאת כשנכנס דאג לומר לשניר שאברהם הוא אחלה רק בשביל להתעצבן עליו (על אברהם) כמה שעות אחרי.
היה לו חשוב לציין שהוא הולך להיות דייר דומיננטי מה שגורם לי לחשוב שהוא ינסה לשים את הפוקוס עליו במקרים רבים (כמו סתיו), אבל הוא לא עשה עלי רושם ראשוני כל כך מוצלח אז אני אהמר שהוא יישאר כמה שבועות ואז יודח. לא קרוב לגמר.

רגע אחרי הטרלול, היא שוב בוכה.

בקטנה

  • כחלק מה"משימה" הדיירים הוותיקים ישנו בחדר המשימות בעוד החדשים יוכלו לבחור את המיטות שלהם, לשים את הבגדים שלהם בארון ובאופן כללי להשתלט על מה שבא להם בבית מבלי שלותיקים יהיה מה לומר בנושא. עוד משימת עשירים ועניים כאילו לא היו לנו כבר כמה כאלה העונה. אני אעצור כאן לפני שאתחיל להתלונן שוב על ההפקה.
  • סתיו סירבה לפנות לדיירים החדשים מקום בארון, וכאשר היא היתה בחדר המשימות (בחלק מהמשימה) והם פינו לעצמם את המקום (בהוראת האח), היא חטפה כזה טנטרום שלרגע חששתי לה.
    כאילו, מדובר בסתיו ויצא לי לראות אותה כבר מתעצבנת על כלום, בוכה, רבה ובגדול מתנהגת כמו ילדה קטנה, אבל במקרה הזה זה היה ב-3 רמות מעל הטרלול הרגיל שלה.
  • אז יש לנו שתי בחורות בשם יובל בבית. התרגלתי לזה כבר. כמעט היו לנו 2 בחורים בשם בן בבית, לשמחתי הצלחנו להימנע מזה. ועכשיו יש לנו שני בחורים בשם אורי בבית. מה לכל הרוחות הם חושבים שם בהפק… אוף, אי אפשר לא להתלונן עליהם.
  • בתוכנית האחרונה היה קטע של משחקי חברה שבו הם מדברים על הילדות שלהם – רגעים עצובים, משמחים וכו'. אני חייב לציין שזה היה הקטע הכי מיותר בתולדות האח הגדול. זה היה כל כך מיותר שבאמת לא הצלחתי להתרכז במה שהם אומרים ובתקציר שאני כותב לעצמי תוך כדי התוכנית כתבתי "למה אני צריך לראות את זה?".
    אני רואה האח הגדול בשביל להנות מההתנהגות של הדיירים בתוך הבית. אין לי בעיה עם תזכורת פה ושם לכך שהיו להם חיים גם לפני אבל כשרבע מהתוכנית מוקדש לזה שהם מדברים על החיים שלהם לפני האח… לא בשביל זה אני צופה.
    רגע… זה נחשב תלונה על ההפקה?

לסיום סיומת

מעולם לא היתה כניסה שניה כל כך גדולה. וכמה שהיא היתה גדולה, ככה התוכנית שאחריה היתה משעממת. וגם אין הדחה אז בכלל זה היה שבוע מיותר.

תגיות:, , , , , , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *