האח הגדול 2023 – מלחמת התשה

אוגוסט 16, 2023 11:30 am מאת

עוד שבוע עבר – עוד 3 מודחים, אני מתחיל לחשוב שההפקה עושה דווקא. מצד שני, זה לא כאילו יש הרבה תוכן מעניין לכתוב עליו חוץ מפסקאות פרידה. לכתוב שוב על כמה סתיו רבה בשביל המצלמות? לכתוב שוב על הדבר הזה שמתחזה למערכת יחסים שיש בין ספיר לאברהם? אנחנו חודש אחרון לעונה והשממון חוגג. אולי זו עייפות החומר (של העונה או שלי, אין לי מושג) אבל נראה לי ששוב יהיה כאן מיניפוסט עם פסקאות פרידה וטיפה בקטנה. יאללה מתחילים.

ביי שיר

לזכותה של שיר, היא אמרה כבר בתעודת הזהות שהיא הולכת להיות ה BFF של סתיו למרות שהיא יודעת שיהיו איתה תאקלים. ולמען האמת זה בערך מה שאני זוכר משיר – שהיא היתה חברה של סתיו. היא גם אמרה שהיא "תשתלט על הבית". את זה היא לא עשתה.

אה… היה גם איזה קטע שהיא גרמה לספיר לקנא כשהיא דיברה עם אברהם (כן, זה אדיוטי כמו שזה נשמע). ובמשימה האחרונה היא הראתה שהיא יודעת לשיר יפה (ידענו את זה מההופעה של ב"הכוכב הבא"). אבל באמת שחוץ מזה, כל מה שאני זוכר ממנה זה שהיא היתה חברה של סתיו, שסתיו התעצבנה עליה, שדרשו ממנה לעמוד מול סתיו או להלשין על סתיו ו…. זהו. לא היה לה ממש קיום בבית בלי סתיו ואני מופתע שהיא לא הודחה קודם.

ביי אורי כהן

אורי נכנס לכאורה בשביל ניקול. ניסו לעבוד עליו והדיחו אותה פיקטיבית רק בשביל להחזיר אותה ואז להדיח אותה באמת. אם באמת הייתה מודחת כבר בכניסה אולי היה לאורי סיכוי לפתח איזושהי מערכת יחסים בבית ולצאת מזה בסדר, אבל מהרגע שהיא נכנסה בחזרה ואז הודחה הוא פחות או יותר סונדל בתחום הרומנטי.

מעבר לתחום הרומנטי, לא היה לו יותר מדי מה לתת. הוא נמנע מקונפליקטים ונתן תחושה שהוא מורח את הזמן עד להדחה הבלתי נמנעת. הוא לא נהנה במיוחד מהשהות בבית אבל גם לא נתן לעצמו לסבול. הוא ידע שהוא שם כדי להיות שחקן משנה ופשוט קיבל את זה וזרם עם זה עד הסוף.

הדבר הכי טוב שאני יכול להגיע על ההדחה שלו זה שסוף סוף אין דיירים עם אותו שם בבית. החל מהפוסט הבא, אוכל לכתוב "אורי" במקום "אורי נגר", ו"יובל" במקום "יובל מעתוק".

מעכשיו נותר רק אורי אחד בבית

ביי אתי

המורה אתי – הדמות הכי מורתית שנראתה על מסכינו ושלרגע אחד לא איבדה את מורתיותה (אני יודע שאין מילה כזאת). היא היתה זאת שמאוד רצתה להיות פרוגרסיבית, מתקדמת, מכילה, משכילה… כל החבילה. ורוב הזמן היא הייתה' ומאוד חיבבתי אותה. ואז היה את המקרה מול ריקי, שבו כל יכולת הקבלה שלה פשוט נעלמה ומבחינתי התגובה שלה לאותו מקרה הורידה אותה כמה וכמה מקומות ברשימת הדיירים האהובים עלי.

אני בד"כ שופט אדם לכף זכות ולא נותן למקרה בודד להשפיע עלי אבל העוצמה של התגובה שלה לסיפור של ריקי הצליחה להרגיז אותי עד כדי כך שלא הצלחתי לחזור ולראות אותה באותו אור גם כמה וכמה פרקים אחרי. זה לא אומר שאני חושב שלא היה מגיע לה להגיע לגמר. גם אחרי המקרה המדובר היא עדיין היתה בשישיה הפותחת שלי (ובחמישיה הפותחת אחרי שיובל לוי הודחה), אבל זה גם אומר שלא הזלתי דמעה (או הופתעתי) כשהכריזו עליה כמודחת.

בקטנה

  • במשימה של מכונת הזמן טרחו בהפקה והשקיעו באפקטים שנראו כאילו נלקחו מאיזו סדרת מד"ב משנות השמונים. מצד אחד, יכול להיות שהם התכוונו לזה כי כאילו גם האפקטים של התוכנית חזרו בזמן. מצד שני, סביר יותר שלא רצו להשקיע יותר מדי כסף.
    האמת, זה היה כל כך קרינג' שאני חושב שהיה עדיף להם לחסוך בעלויות ופשוט להבהב עם האורות בכל פעם שהיו משתמשים במכונה. זה היה יוצא יותר מודע לעצמו וגם יותר זול.
  • יכולות השיפוט של "השופט" ליאל – זייפת את הנשמה, אבל אני חבר שלך? קבל 9!. לא יצרת איתי קשר עין למרות שאת זמרת על? קבלי 4!. הייתי אומר שיצא לליאל ה"ברבי" אבל זה כמה דק' אח"כ סתיו הראתה לנו מה זה ברבי כשבכתה במשך תוכנית שלמה על זה שלא קיבלה סולו.
  • הרגע שמעתוקה חזרה לבית (אחרי הפגישה עם המשפחה) וגילתה שהתמונה של יובל בשחור, היה אחד הרגעים הטובים באח. בלי יותר מדי דרמה, בלי יותר מדי טררם, בלי דמעות וגיז'דורים, ועדיין צבט לי בלב יותר מרוב הרגעים ה"מרגשים" מהעונה הזאת.
  • מפתיע אותי שאנשים הופתעו שסתיו גנבה לעצמה נס. מפתיע אותי שזה מה שגרם לספיר להתהפך ולהתחיל להתנהג כמו ליאל. מפתיע אותי שסתיו אשכרה ניסתה להצטדק ומפתיע אותי שהיא עשתה עבודה כל כך גרועה הזה. מפתיע אותי בשבפורומים שאני גולש בהם היו אנשים שעדיין ניסו לסנגר על סתיו למרות שהאגואיסטיות שלה היתה ברורה לעין במקרה הזה. מפתיע אותי שאני עדיין מופתע.
  • רשת ירדו לשפל חדש ביום ראשון ובאמצע פרק של האח הגדול שמו לנו פרק של "קומדיה" שלא באמת רצינו לראות. אחרי 5 דק' של אותה "קומדיה" השתקתי את הטלוויזיה ורק הבטתי מדי פעם לראות אם נגמר וחזר האח. זו היתה מחאה חלשה כי אני אדם חלש… תכלס, הייתי צריך לוותר על הצפייה לחלוטין.
  • עם זאת, הייתרון במהלך הזה של רשת, היה שהיה לעורכים פחות זמן שידור לאח הגדול ולכן הפרק של יום ראשון שבדרך כלל נמרח בטירוף הרגיש יותר קצבי ומהנה… לפחות החלק הראשון שלו.
יצא לו הברבי

שווה ציטוט

  • "יש טלוויזיה שם עם וויו וויו צ'קה קקה" – סתיו מאתגרת את יכולות האיות שלי.
  • "אבא, אבא, אבא, כרמל, כרמל, כרמל, כרמל, אבא" – מעתוקה מפגינה יכולות וורבליות
  • "יש לי 4 פריצות דיסק" – סתיו מקבלת עוד פריצה כל פעם שהיא מזכירה את זה

ולסיום סיומת

שוב חילקו את הבית ל 2. הייתי אומר שהם חוזרים על עצמם בהפקה, אבל אני לא רוצה לחזור על עצמי.

תגיות:, , , , , , ,

תחת קטגוריות:,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *